برنامه های ماسک برای زندگی در سیاره سرخ ، ایجاد خط زمین ، مریخ با هزار استارشیپ!

به گزارش مجله جگوار، ایلان ماسک در مقاله ای که در مجله فضای مجازی چین منتشر شده است، جاه طلبی های خود را برای تبدیل شدن انسان به موجودی چند سیاره ای مطرح نمود.

برنامه های ماسک برای زندگی در سیاره سرخ ، ایجاد خط زمین ، مریخ با هزار استارشیپ!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اینسایدر، همانطور که بلومبرگ گزارش داد، این مجله به وسیله اداره فضای سایبری چین، یک آژانس قدرتمند که بر امنیت داده های چندین شرکت بزرگ نظارت دارد، اداره می گردد.

ماسک در این مقاله که به وسیله یانگ لیو، روزنامه نگار آژانس مطبوعاتی دولتی چین، شینهوا، ترجمه شده، نوشت: تمدن بشر زمانی می تواند ادامه یابد که زمین دیگر قابل سکونت نباشد و این بسته به آن است که ما بتوانیم با یک سفینه فضایی به خانه جدیدی پرواز کنیم.

ماسک افزود که اولین گام برای دستیابی به این هدف کاهش هزینه سفر فضایی است که به گفته او اسپیس ایکس برای انجام آن تاسیس شده است.

در ترجمه مصاحبه این میلیاردر آمده است که او تمدن بشری را به عنوان یک شمع کوچک ضعیف یا نور درخشان در فضای خالی می بیند که برای زنده ماندن باید بین سیاره ای گردد.

ماسک اضافه نمود که بزرگ ترین امید او به انسان ها برای ایجاد شهری خودکفا در مریخ است.

بنیانگذار تسلا و اسپیس ایکس بارها از برنامه های خود برای استعمار مریخ صحبت نموده است. او در این مقاله گفت که میخواهد اسپیس ایکس دست کم هزار موشک استارشیپ بسازد تا گروه هایی از پیشگامان را به این سیاره بفرستد.

نمایندگان ایلان ماسک بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند، اما یک سخنگوی او به بلومبرگ تایید کرد که ماسک این مقاله را نوشته است.

بیشتر بخوانید:

  • ایلان ماسک علیه گوسفندان! | زباله های فضایی، خشکی ها را هم تهدید می نماید

بر اساس ترجمه، این مقاله از خوانندگان به عنوان دوستان چینی یاد می نماید و شریک های چینی همفکر را تشویق می نماید تا به ماسک در کاوش منظره او برای آینده اکتشاف فضایی بپیوندند.

چین در حال حاضر یکی از بزرگ ترین قطب های فراوریی خودروهای تسلا است. فراوریات کارخانه گیگا شانگهای نیمی از کل فراوری جهانی آن در سال 2021 را به خود اختصاص داد و در ژوئن 2022 به بالاترین حد خود رسید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 مرداد 1401 بروزرسانی: 25 مرداد 1401 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2161

به "برنامه های ماسک برای زندگی در سیاره سرخ ، ایجاد خط زمین ، مریخ با هزار استارشیپ!" امتیاز دهید

3 کاربر به "برنامه های ماسک برای زندگی در سیاره سرخ ، ایجاد خط زمین ، مریخ با هزار استارشیپ!" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های ماسک برای زندگی در سیاره سرخ ، ایجاد خط زمین ، مریخ با هزار استارشیپ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید