برترین رستوران های لندن در سال 2017

به گزارش مجله جگوار، لندن، مرکز انگلیس، به عنوان پربازدیدترین شهر اروپا دارای برترین رستوران هایی است که در این مقاله به معرفی آن ها می پردازیم. با خبرنگاران همراه باشید.

برترین رستوران های لندن در سال 2017

شرح واضحات است اگر بخواهیم از بزرگی و محبوبیت لندن بین گردشگران صحبت کنیم اما آنچه ممکن است برای بسیاری ناآشنا باشد رستوران های این شهر است. لندن پر است از رستوران های کوچک و بزرگ یا مقرون به صرفه و گران قیمت. در این مقاله به معرفی برترین رستوران های لندن در سال 2017 می پردازیم. این رستوران ها همگی دارای جایزه میشلین هستند. میشلین مشهورترین کتابی است که به کیفیت غذای رستوران ها می پردازد و شرایط ستاره های آن بدین صورت است:

1 ستاره : بسیار خوشمزه

2 ستاره: مزه عالی. تجربه طعم غذاهای رستوران ارزش دور شدن از راستا، طی سفر را دارد.

3 ستاره: طعم استثتنایی. تجربه طعم غذاهای رستوران ارزش سفر را دارد.

نکته دیگر درباره این رستوران ها قیمت آن ها است که همگی بالا هستند.

پولن استریت سوشال (Pollen Street Social)

رستوران پولن استریت سوشال برترین رستوران لندن است که برنده چندین جایزه به ویژه میشلین شده است. کیفیت و طعم غذاها عالی، سرویس دهی کاملا قابل قبول و فضای رستوران بسیار تمیز و دلپذیر است. تنها مسئله ای که باید بدانید این است که قیمت غذاها بالا است، بنابراین پیش از سفارش از قیمت ها مطلع شوید. افراد می توانند برای صرف هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام به پولن استریت سوشال بروند. این رستوران برای قرارهای کاری یا عاشقانه، موقعیت های خاص، گروه های پرجمعیت و صرف غذاهای محلی بسیار مناسب است.

منوی رستوران شامل غذاهای انگلیسی، اروپایی، غذاهای مخصوص گیاه خواران و غذاهای بدون گلوتن است.

امکانات: اینترنت بی سیم رایگان، رزرو میز، دسترسی به ویلچر، قبول مسترکارت و ویزا.

ساعت کار: هر روز بجز یکشنبه ها از ساعت 12 ظهر تا 2:30 بعد از ظهر، و از ساعت 6 عصر تا 10:30 شب.

رستوران گوردون رمزی (Gordon Ramsay)

رستوران گوردون رمزی رستورانی 3 ستاره (میشلین) است که در سال 1998 به وسیله سرآشپز گوردون رمزی افتتاح شد. این رستوران زیبا هیچ یک از مشتری هایش را تا به حال ناراضی بدرقه ننموده است چراکه کیفیت و طعم غذاها بی نقص، سرویس دهی عالی و فضا تمیز و دلنشین است. منوی رستوران شامل غذاهای فرانسوی، انگلیسی، اروپایی، غذاهای مخصوص گیاه خواران و بدون گلوتن است. رستوران گوردون برای قرارهای عاشقانه، قرارهای کاری و موقعیت های خاص مناسب است. افراد می توانند برای صرف وعده های ناهار، شام و آخر شب به این رستوران بروند.

امکانات: رزرو میز، میز خصوصی، دسترسی به ویلچر.

ساعت کار: دوشنبه تا آدینه از ساعت 12 ظهر تا 2:15 بعد از ظهر، و از ساعت 6:30 عصر تا 10:15 شب.

رستوران هدون (Hedone)

رستوران هدون در سال 2011 به وسیله سرآشپز مایکل جانسون افتتاح شد و خیلی زود تحسین همشهری ها و گردشگران را برانگیخت. این رستوران جوایز بسیاری از جمله میشلین را از آن خود نموده است. کیفیت و طعم غذاها، سرویس دهی، برخورد کارکنان و فضای رستوران همگی عالی و قابل قبول هستند. منوی رستوران شامل غذاهای اروپایی است و افراد می توانند وعده های ناهار، شام و آخر شب را در این رستوران میل نمایند. رستوران هدون برای موقعیت های خاص مکان مناسبی است.

امکانات: رزرو میز، دسترسی به ویلچر.

ساعت کار: سه شنبه ها و چهارشنبه ها از ساعت 6:30 عصر تا 9:30 شب.

پنجشنبه، آدینه و شنبه از ساعت 6:30 عصر تا 9:30 شب، و از 12 شب تا 2:15 بامداد.

یکشنبه ها و دوشنبه ها تعطیل است.

رستوران لدبری (Ledbury)

رستوران لدبری واقع در خیابان لدبری، ناحیه ناتینگ هیل یکی از برترین رستوران ها با دو ستاره میشلین است. این رستوران در سال 2005 به وسیله سرآشپز برت گراهام افتتاح شد. کیفیت غذا، سرویس دهی و فضای رستوران بسیار عالی است. منوی رستوران لدبری شامل غذاهای انگلیسی، اروپایی، غذاهای مخصوص گیاه خواران و بدون گلوتن است. این رستوران برای قرارهای کاری و عاشقانه، موقعیت های خاص و تجربه غذاهای محلی مناسب است. افراد می توانند برای صرف وعده های صبحانه، ناهار، شام و آخر شب به این مکان مراجعه نمایند.

امکانات: رزرو میز، دسترسی به ویلچر.

ساعت کار: هر روز از ساعت 12 ظهر تا 2:30 بعد از ظهر، و از 6:30 عصر تا 10:45 شب.

رستوران الن دوکاس (Alain Ducasse)

رستوران الن دوکاس واقع در هتل 5 ستاره The Dorchester به خاطر سرآشپز معروف فرانسوی اش بسیار محبوب و مشهور است. رستوران الن به خاطر سرو غذاهای عالی دارای سه ستاره میشلین است. منوی رستوران شامل غذاهای فرانسوی، اروپایی، غذاهای مخصوص گیاه خواران و غذاهای بدون گلوتن است. این رستوران برای قرارهای عاشقانه، کاری و موقعیت های خاص مناسب است و مشتریان می توانند برای صرف ناهار و شام به این مکان بروند.

امکانات: رزرو میز، دسترسی به ویلچر، میز خصوصی، پارکینگ، اینترنت بی سیم رایگان.

ساعت کار: سه شنبه تا آدینه از ساعت 12 ظهر تا 1:30 بعد از ظهر، و از 6:30 عصر تا 9:30 شب.

شنبه ها از 6:30 عصر تا 9:30 شب.

رستوران فرا ات کلاریجز (Fera at Claridges)

رستوران یک ستاره (میشلین) فرا ات کلاریجز بسیاری از مواد اولیه غذاها را از مزرعه خود تهیه می نماید. کیفیت و طعم غذاها عالی، برخورد کارکنان مودبانه و فضای رستوران دلنشین است. در فرا می توانید طعم غذاهای انگلیسی، اروپایی، غذاهای مخصوص گیاه خواران و غذاهای بدون گلوتن را بچشید. این رستوران برای قرارهای کاری، عاشقانه، موقعیت های خاص و تجربه غذاهای محلی بسیار مناسب است. افراد می توانند برای صرف وعده های ناهار و شام به رستوران فرا مراجعه نمایند.

امکانات: رزرو میز، دسترسی به ویلچر، قبول مسترکارت و ویزا، میز خصوصی، پارکینگ.

ساعت کار: هر روز از ساعت 12 ظهر تا 2 بعد از ظهر، و از 6:30 عصر تا 10 شب.

رستوران لو گاوروش (Le Gavroche)

رستوران گاوروش واقع در خیابان Uper Brook در منطقه اعیان نشین می فر (Mayfair) در سال 1967 به وسیله مایکل و البرت روو افتتاح شد. با اینکه هدف این رستوران بیشتر سرو غذاهای سنتی فرانسوی است اما دیگرغذاهای مدرن فرانسوی، غذاهای اروپایی، مخصوص گیاه خواران و بدون گلوتن نیز سرو می گردد. این رستوران برای قرارهای کاری، عاشقانه و موقعیت های خاص مناسب است و افراد می توانند برای صرف وعده های صبحانه، ناهار، شام و آخر شب به این مکان بروند.

امکانات: رزرو میز، میز خصوصی.

ساعت کار: سه شنبه تا آدینه از ساعت 12 ظهر تا 2 بعد از ظهر، و از 6 عصر تا 10 شب.

شنبه ها از 6 عصر تا 10 شب.

دیگر رستوران ها:

رستوران انگلیسی مارکوس (Marcus)

رستوران فرانسوی گرینهاوس (Greenhouse)

رستوران انگلیسی دینر بای هستون بلومنتال (Dinner by Blumental)

رستوران استوری (story)

رستوران فرانسوی اسکچ (Sketch)

منبع: کجارو / uk.businessinsider.com
انتشار: 22 بهمن 1400 بروزرسانی: 22 بهمن 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1995

به "برترین رستوران های لندن در سال 2017" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین رستوران های لندن در سال 2017"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید