تجهیز تماشاخانه سیار کانون به بازی خانه

به گزارش مجله جگوار، تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان به مناسبت برگزاری پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی در سفر به استان سیستان و بلوچستان به بازی خانه مجهز شد.

تجهیز تماشاخانه سیار کانون به بازی خانه

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران، تماشاخانه سیار کانون پیک امید که تا پیش از این فعالیت هایی همچون نمایش فیلم، نمایش های عروسکی، قصه گویی، کتاب خوانی، شعرخوانی و... را در سفر به استان ها، شهرها و روستاهای کم برخوردار انجام می داد، به مناسبت پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی نیز به بازی خانه مجهز شد.

این بازی خانه که شامل بازی های دیجیتالی، گروهی و رومیزی است، برای اولین بار در سفر تماشاخانه سیار کانون به هفت شهر از استان سیستان و بلوچستان رونمایی می گردد.

برنامه های فرهنگی تماشاخانه سیار کانون در سفر هشت روزه از روز شنبه هفتم تا روز یکشنبه پانزدهم دی 1398 به استان سیستان و بلوچستان در دو بخش صورت می گیرد.

در برنامه صبح، مسابقات دانش آموزی در حوزه بازی های دیجیتالی، گروهی و رومیزی انجام می گردد و در برنامه شب، فیلم ها و انیمیشن های تازه کانون از جمله گرگم و گله می برم امیرهوشنگ تعیین، زری زری کاکل زری مهین جواهریان و ضربه فنی غلامرضا رمضانی به همراه انیمیشن سینمایی آخرین داستان به کارگردانی اشکان رهگذر برای بچه ها، نوجوانان و خانواده هایشان به نمایش درمی آید.

بر اساس این خبر، پس از نمایش این فیلم ها و انیمیشن ها مسابقه هایی با موضوع شاهنامه برای بچه ها برگزار می گردد که برندگان این مسابقه جوایز خود را دریافت می نمایند.

بر همین اساس، زابل، زاهدان، بنجار، خاش، ایرانشهر، نیکشهر و چابهار از شهرهای استان سیستان و بلوچستان هستند که تماشاخانه سیار کانون در آن ها توقف خواهد داشت و با برنامه ریزی کانون، بچه ها و نوجوانان ساکن روستاها و حاشیه نشینان این هفت شهر نیز از این برنامه ها بهره مند خواهند شد.

این فعالیت ها با همکاری کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان و موسسه مهر گیتی برگزار می گردد.

بر اساس گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، تماشاخانه سیار کانون از سال 1351 تا به امروز فعالیت های فرهنگی در مناطق کم برخوردار کشور انجام می دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 673

به "تجهیز تماشاخانه سیار کانون به بازی خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیز تماشاخانه سیار کانون به بازی خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید