ترامپ فرماندار جمهوریخواه جورجیا را مورد انتقاد قرار داد

به گزارش مجله جگوار، به گزارش خبرنگاران، دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر 2020 امروز دوشنبه در پیامی که در حساب کاربری خود در توئیتر منتشر کرد، فرماندار جمهوری خواه ایالت جورجیا را آماج انتقاد خود قرار داد.

ترامپ فرماندار جمهوریخواه جورجیا را مورد انتقاد قرار داد

در پیغام توئیتری ترامپ در این خصوص آمده است: فرماندار جمهوری خواه جورجیا از راستی آزمایی امضاها که به ما یک پیروزی آسان می دهد خودداری می نماید. این آدم چه مسئله ای دارد؟ او چه چیزی را پنهان می نماید؟

این در حالیست که فرماندار ایالت جورجیا در آمریکا پیشتر درخواست رئیس جمهور این کشور برای برگزاری یک نشست ویژه با حضور قانونگذاران ایالتی جهت ابطالِ پیروزی جو بایدن در این ایالت را رد کرد.

لازم به ذکر است، روزنامه واشنگتن پُست به نقل از منابع مطلع پیشتر گزارش داه بود که برایان کِمپ فرماندار ایالت جورجیا درخواست دونالد ترامپ برای برگزاری یک نشست ویژه با حضور قانونگذاران ایالتی با هدفِ ابطال پیروزی جو بایدن رقیب دموکرات خود در این ایالت و انتصاب برگزینندگانی که از او حمایت نمایند را رد کرد.

طبق این گزارش، ترامپ از فرماندار جورجیا خواست تا تقاضای بازرسی از امضاهای ثبت شده بر آرای پستی را ارائه کند؛ تقاضایی که به گفته برایان کمپ، در حوزه اختیارات او نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 دی 1399 بروزرسانی: 27 دی 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1408

به "ترامپ فرماندار جمهوریخواه جورجیا را مورد انتقاد قرار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ فرماندار جمهوریخواه جورجیا را مورد انتقاد قرار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید