ترکیه هرگز اتهام های وارده از سوی آمریکا را نمی پذیرد

به گزارش مجله جگوار، به گزارش خبرنگاران به نقل از آناتولی، عمر چلیک سخنگوی حزب عدالت و توسعه ترکیه روز گذشته در دفتر مرکزی این حزب در آنکارا در مصاحبه با خبرنگاران گفت: اتهام های [مطرح شده از سوی] ایالات متحده علیه ترکیه در گزارش مربوط به قاچاق انسان رویکردی است که ما هرگز نخواهیم پذیرفت.

ترکیه هرگز اتهام های وارده از سوی آمریکا را نمی پذیرد

بهترین تجربه سفر را با قیمت تور ترکیه تابستان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

چلیک در ادامه گفت: ترکیه هرگز از عناصری موسوم به بچه ها سرباز یا بچه ها تروریست استفاده نکرده است. من با صراحت و بدون هرگونه ابهامی ادعا می کنم که جمهوری ترکیه در این حوزه دارای پاک ترین پیشینه در تمام دنیا است. سخنگوی حزب عدالت و توسعه ترکیه بعلاوه با تأکید بر کوشش های ترکیه در مبارزه با ترور گفت که مبنای اینگونه اتهام ها علیه ترکیه تنها می تواند نبودِ اطلاعات یا قصد و نیت بد باشد.

عمر چلیک در ادامه اضافه نمود که آنکارا به قاطعانه ترین شکل ممکن با موضوع بچه ها تروریست و بچه ها سرباز مبارزه می نماید.

لازم به ذکر است که وزارت خارجه ایالات متحده در گزارش اخیر خود ترکیه را در زمره کشورهایی قرار داده که از بچه ها سرباز در مناقشات مسلحانه استفاده می نماید؛ اتهامی که با واکنش تند مقامات ترکیه روبرو شد.

در همین ارتباط، روز آدینه مولود چاوش اوغلو وزیر خارجه ترکیه از فرضیات بی پایه و اساس علیه این کشور در گزارش مزبور به شدت انتقاد کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1787

به "ترکیه هرگز اتهام های وارده از سوی آمریکا را نمی پذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیه هرگز اتهام های وارده از سوی آمریکا را نمی پذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید