تور استانبول: تفریحات متفاوت استانبول را تجربه کنید!

به گزارش مجله جگوار، تفریحات متفاوت استانبول

استانبول، شهر تماشای و توریستی ترین شهر ترکیه، مانند آهنربایی افراد را جذب خود می نماید. ترکیب جامعه مدرن و سنتی در این شهر، از آن یک جای فراموش نشدنی ساخته است. تا حالا مطالب زیادی را خوانده اید که پیشنها می نمایند در تور استانبول از مسجد ایاصوفیه تماشا کنید یا برج گالاتا را ببینید، از قصرهای عثمانی تماشا کنید یا حتی در بازار تاریخی استانبول قدم بزنید و خرید کنید. این مکان ها همه زیبایی های خاص خود را دارند اما شاید برای دسته ای از گردشگرانی که زیاد به این شهر سفر می نمایند و آنها را بارها و بارها دیده اند، خسته نماینده باشد به همین علت در این مطلب از خبرنگاران می خواهیم به شما تفریحات متفاوت تری از همواره را پیشنهاد کنیم تا در سفر بعدی تان اگر خواستید یکی از آنها را امتحان کنید:

تور استانبول: تفریحات متفاوت استانبول را تجربه کنید!

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

روزی با هنر استانبول

برخی از افراد به آن، هنر خیابانی و یا هنر گرافیتی می گویند. وقتی در کوچه پس کوچه های استانبول راه می روید، با تعداد زیادی از این نقاشی های مجذوب نماینده که بر خیابان های شهر خودنمایی می نمایند، روبرو می شوید. می توانید خودتان را ساعتها در خیابان های شهر غرق کنید و این هنر و ذوق را تحسین کنید. مطمئن باشید لذت بخش است.

کارگاه جواهرسازی عثمانی در بازار بزرگ

در بازار بزرگ استانبول، جواهرات بسیار زیبایی برای فروش وجود دارد اما جهانگرد ها می توانند یاد بگیرند تا خودشان آنها را بسازند. کافی است سری به این کارگاه بزنید تا تحت نظر یک اوستا، جواهرسازی را در چند ساعت یاد بگیرید و شاهکار خودتان را بسازید! در هر کلاسی حداکثر 4 نفر حضور پیدا می نماید و مدت زمان آن هم 3 ساعت است.

دوچرخه سواری در خیابان های استانبول

شاید با خودتان بگویید تا وقتی ماشین هست چرا دوچرخه؟ برخی از افراد هم ممکن است فکر نمایند که چون خیابان های شهر را نمی شناسند، سرگرمی خطرناکی است اما در قسمت آسیایی شهر، مسیرهای دوچرخه ای ویژه ای با مکان های توقف مشخص شده و خط ویژه دوچرخه سواری در کنار مکان های تماشای فرهنگی و تاریخی و حتی رستوران های شهر وجود دارد که می تواند این سرگرمی لذت بخش را برایتان بسیار لذت بخش تر کند. یکی از جهانگرد هایی که به استانبول سفر نموده است و دوچرخه سواری را امتحان نموده است در این باره می گوید، همه می توانند از این سرگرمی لذت ببرند چون همه تجهیزات آن کامل است. از دوچرخه های تازه گرفته تا لوازم ضروری مثل آرنج بند، زانوبند و کلاه ایمنی.

پارو زدن در آب ها استانبول

شاخ طلایی (تنگه بسفر)، یکی از منطقه ها مهم شهر استانبول است که افراد مبتدی و حرفه ای زیادی در آن، قایق رانی می نمایند تا جاذبه های شهر را از دیدی متفاوت و از آب ببینند. شما هم می توانید چند ساعتی یک قایق پارویی اجاره کنید و آغاز به پارو زدن در آب های نیلگون استانبول کنید و همزمان از منطقه ها تماشای آن هم تماشا کنید.

عطر و بوی شهر قدیمی

بهتان پیشنهاد می کنیم حتما از یک نانوایی پخت سیمیت (نوعی نان خوشمزه) تماشا کنید تا بتوانید مراحل ساخت آن را از نزدیک ببینید. یک صبحانه سنتی ترکی سفارش دهید و با صاحب مغازه گرم مصاحبه شوید. ضمناً شانس خوردن باقلوا در کنار صبحانه تان را از دست ندهید.

منبع: turkishtravelblog.com

منبع: الی گشت
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1979

به "تور استانبول: تفریحات متفاوت استانبول را تجربه کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول: تفریحات متفاوت استانبول را تجربه کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید