تنها شباهت فدریکو کیه زا و پدرش از نگاه روبرتو مانچینی

به گزارش مجله جگوار، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا می گوید میان بال ایتالیایی تیم فوتبال یوونتوس و پدرش که او نیز جزو ستاره های کالچو بود تفاوت های زیادی وجود دارد.

تنها شباهت فدریکو کیه زا و پدرش از نگاه روبرتو مانچینی

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا مقایسه هایی که میان فدریکو کیه زا و پدرش انریکو صورت می گرفت را نادرست می داند.

کیه زا چهارشنبه شب در پیروزی 3 بر یک یوونتوس در خانه میلان در هفته شانزدهم سری A دو گل از سه گل تیمش را به ثمر رساند و همین موضوع سبب شد که خیلی ها او را با پدرش که در تیم های فیورنتینا، پارما و سامپدوریا توپ می زد مقایسه نمایند. مانچو اما این مقایسه ها را بی مورد می داند.

مانچینی گفت: انریکو و پسرش خیلی با هم فرق دارند. انریکه وقتی به سامپدوریا پیوست خیلی جوان بود. یادم هست که او به عنوان بازیکن قرضی به مودنا رفت و در همان اولین فصل حضورش در آن تیم خوش درخشید و آغاز به گلزنی کرد. او وقتی برگشت بازیکنی کامل تر بود که همه می خواستند جذبش نمایند. انریکو انسان بسیار خوبی هم بود. از نظر فیزیکی فدریکو با پدرش خیلی فرق دارد. از نظر فنی هم فقط یک شباهت میان آنها هست. آخرین تماس شان با توپ قبل از شوت کردن او به سمت دروازه.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا ادامه داد: انریکو مهاجم بود و فدریکو یک بال است. فدریکو بیشتر از پدرش می دود. پیوستن به یوونتوس برای او یک گام بسیار مهم بود. این باشگاه به او برای پیشرفتش از لحاظ فنی و شخصیتی یاری می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1463

به "تنها شباهت فدریکو کیه زا و پدرش از نگاه روبرتو مانچینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنها شباهت فدریکو کیه زا و پدرش از نگاه روبرتو مانچینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید