ناپولی در خانه پالرمو بازنده شد

به گزارش مجله جگوار، خبرنگاران: با شکست شاگردان رافائل بنیتس در خانه پالرمو و پیروزی بنفش پوشان فلورانس در خانه ساسولو، بیست وسومین هفته از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا شروع شد.

ناپولی در خانه پالرمو بازنده شد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، در شروع هفته بیست وسوم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا موسوم به سری A، شب گذشته (شنبه) دو بازی برگزار گردید که در اولین بازی فیورنتینا با نتیجه 3 بر یک از سد میزبان خود ساسولو گذشت.

محمد صلاح در دقیقه 30 و خوما باباکار دو بار در دقایق 32 و 62 گل های فیورنتینا را به ثمر رساندند و تنها گل ساسولو را هم دومنیکو براردی در دقیقه 67 به ثمر رساند. با این نتیجه فیورنتینا 38 امتیازی شد و در رده چهارم جدول سری A ایستاد.

در دومین بازی شب گذشته هم ناپولی در خانه پالرمو با نتیجه 3 بر یک تن به شکست داد. اشرف لازار در دقیقه 14، فرانکو واسکز در دقیقه 36 و لوکا ریگونی در دقیقه 65 گل های ناپولی را به ثمر رساندند و تنها گل ناپولی را هم مانولو گابادینی در دقیقه 82 زد. ناپولی با قبول این شکست فرصت کم کردن فاصله اش با رم رده دومی به یک امتیاز را از دست داد.

هفته بیست وسوم سری A امشب با برگزاری هشت بازی دنبال می گردد که در مهمترین آنها یوونتوس صدرنشین از چزنا پذیرایی می نماید و رم رده دومی میزبان پارما خواهد بود. برنامه کامل بازی های امشب سری A به توضیح زیر است:

میلان - امپولی، ساعت 15 (به وقت تهران)

آتلانتا - اینتر، ساعت 17:30

جنوا - هلاس ورونا، ساعت 17:30

رم - پارما، ساعت 17:30

تورینو - کالیاری، ساعت 17:30

اودینزه - لازیو، ساعت 17:30

کیه وو ورونا - سامپدوریا، ساعت 20:30

چزنا - یوونتوس، ساعت 23:15

در جدول رده بندی رقابت ها یوونتوس 53 امتیازی صدرنشین است، رم با 46 امتیاز در رده دوم واقع شده است و ناپولی 42 امتیاز صندلی سوم را به خود اختصاص داده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 488

به "ناپولی در خانه پالرمو بازنده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناپولی در خانه پالرمو بازنده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید