فراوری کننده چینی 10 موبایل 5G به بازار عرضه می نماید

به گزارش مجله جگوار، به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، شرکت چینی شیائومی تاکنون 2 موبایل 5G به بازار عرضه نموده است. البته این موبایل ها که Mi MIX3 5G وMi 9 Pro 5G نام دارند در بازار چین عرضه شده اند.

فراوری کننده چینی 10 موبایل 5G به بازار عرضه می نماید

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

اکنون مدیر ارشد اجرایی شیائومی اعلام نموده در سال آینده میلادی بیش از 10 موبایل5G جدید به بازار عرضه می نماید. 3کریر مخابراتی بزرگ چین از هم اکنون پیش ثبت نام دریافت سرویس های 5G را برای مشتریان خود شروع نموده اند. طبق آماری که سال گذشته منتشر شد بیش از 9.3 میلیون کاربر قبل از ارائه سرویس 5G برای دریافت خدمات آن ثبت نام نموده اند.

تاکنون حدود 5.6 میلیون نفر برای دریافت سرویس5G در شرکت چاینا موبایل تاکنون ثبت نام نموده اند. این در حالی است که آمار پیش ثبت نام کاربران برای دریافت سرویس های 5G در شرکت های چاینا تله کام و چاینا یونیکام به ترتیب 1.9 و 1.8 میلیون نفر اعلام شده است.

از سوی دیگر شرکت فراوری کننده نیمه رسانا تایوان(TSMC) در گزارشی جدید پیش بینی نموده در 2020 میلادی تقاضا برای موبایل های 5Gبه 300 میلیون دستگاه می رسد.

درحال حاضر موبایل های 5G حدود یک درصد بازار را تشکیل می دهند اما پیش بینی می گردد در 2020 میلادی سهم این موبایل ها به 10 درصد از بازار برسد.

همچنین تخمین زده می گردد چین به دلیل ساخت سریع زیربنای5G ، بزرگترین بازار برای این فناوری باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 425

به "فراوری کننده چینی 10 موبایل 5G به بازار عرضه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری کننده چینی 10 موبایل 5G به بازار عرضه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید