تکلیف طارمی تعیین شد؟ ، تازه ترین عکس ستاره پورتو در استادیوم محبوب

به گزارش مجله جگوار، ستاره ایرانی پورتو پس از اینکه بحث انتقالش به آ. ث. میلان منتفی شد دوباره در زمین اختصاصی این باشگاه به تمرین پرداخت.

تکلیف طارمی تعیین شد؟ ، تازه ترین عکس ستاره پورتو در استادیوم محبوب

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پورتو اخیرا یک اردوی آماده سازی در منطقه آلگاروه پرتغال برپا کرد و دو ملاقات محبت آمیز مقابل کاردیف و ولورهمپتون انگلیس انجام داد که مهدی طارمی نیز در این مسابقات حضور داشت و گل زد و پاس گل داد و حالا دوباره به زمین دو دراگائو بازگشته تا تمرینات خود را دنبال کند.

ستاره ایرانی پورتو پس از اینکه بحث انتقالش به آ. ث. میلان منتفی شد، با انگیزه و روحیه بالا به تمرینات تیمش بازگشت و در تمرینات و ملاقاتهای تدارکاتی شرکت کرد و امروز هم در استادیوم اختصاصی این باشگاه مجددا تمرین کرد.

مهدی طارمی پس از سه سال حضور پیاپی در پورتو و تجربه عناوین قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی و سوپر کاپ پرتغال و آقای گلی در فصل اخیر این رقابت ها، در پی یک انتقال پر سر و صدا بود، اما لغو جابه جایی کاری کرد تا حالا بدون توجه به حواشی هفته های گذشته به کار خود که تمرین و بازی برای پورتو است، بپردازد.

ستاره ایرانی پورتو که طی دو هفته اخیر به تمرینات این تیم بازگشته، امروز با آغاز مجدد تمرینات شان در مجموعه ورزشی اختصاصی و خانگی دو دراگائو در جمع هم تیمی های خود حاضر شد و نشان داد توجهی به جابجایی ندارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 مرداد 1402 بروزرسانی: 5 مرداد 1402 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2314

به "تکلیف طارمی تعیین شد؟ ، تازه ترین عکس ستاره پورتو در استادیوم محبوب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف طارمی تعیین شد؟ ، تازه ترین عکس ستاره پورتو در استادیوم محبوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید