صندلی نمایندگان کالچو در سیدبندی قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش مجله جگوار، خبرنگاران: در میان 3 نماینده فوتبال ایتالیا در سیدبندی قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تنها صندلی یکی از آنها قطعی و معین است.

صندلی نمایندگان کالچو در سیدبندی قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، در میان 3 نماینده سری A که جواز حضور در رقابت های لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را کسب نموده اند یعنی تیم های یوونتوس، رم و ناپولی تنها صندلی یوونتوس برای سیدبندی قرعه کشی مرحله گروهی قطعی و معین است و مدافع عنوان قهرمانی لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا در سید دوم قرار خواهد گرفت.

یوفا روز گذشته (آدینه) رده بندی باشگاه های اروپایی براساس عملکردشان در لیگ قهرمانان اروپا در بازه زمانی 5 فصل اخیر را بیان کرد که بر طبق آن یوونتوس به عنوان رده بالاترین ترین نماینده ایتالیایی حاضر در لیگ قهرمانان اروپا، در سید دوم قرعه کشی مرحله گروهی این رقابت ها قرار خواهد گرفت و این در حالی است که معین شدن سید ناپولی و رم به اما و اگرهایی وابسته است.

ناپولی، تیمی که فصل گذشته در سری A سوم شد، در صورت صعود از پلی آف دور سوم مرحله انتخابی لیگ قهرمانان اروپا، در سید سوم قرار خواهد گرفت اما معین شدن سید رم کمی پیچیده تر است و این تیم احتمالاً از آخرین گلدان سر درخواهد آورد. 10 تیم دیگر از مرحله انتخابی به جمع سهمیه داران حضور در مرحله گروهی اضافه خواهند شد که با توجه صندلی آنها در رده بندی یوفا، سید رم معین خواهد شد.

در رده بندی یوفا برحسب آمار و نتایج تیم ها در لیگ قهرمانان اروپا طی 5 فصل گذشته، یوونتوس رده بیست ودوم را در اختیار دارد اما در میان تیم هایی که جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپای فصل جاری را دارند، بانوی پیر نهم است.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 474

به "صندلی نمایندگان کالچو در سیدبندی قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صندلی نمایندگان کالچو در سیدبندی قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید