شهرهای مجذوب کننده برای مسافرت بهاری

به گزارش مجله جگوار، در بهار به کجا سفر کنیم

هوا گرمتر می گردد، درختان برگ های تازه در می آورند، گل ها شکوفه می زنند و مردم دچار آلرژی های فصلی می شوند. می دانید این به چه معنی است؟ بهار در راه است. این خبر خوبی است نه فقط به خاطر اینکه هوای سرد تمام می گردد بلکه برای اینکه حالا می توانید از زیباترین مکان های جهان تماشا کنید. هر سال تریپ ادوایزر که وبسایت مسافرتی آمریکایی است پر هوادار ترین مقاصد جهانگردی جهان را از نظر تعداد جهانگرد معرفی می نماید. ما تصمیم داریم محبوب ترین مقاصد جهانگردی سال گذشته را آنالیز دقیق تری کنیم. جهان مکان های حیرت انگیز زیادی برای جست و جو دارد اما گاهی مردم نمی دانند در کجا این جاذبه ها را بیابند اینجاست که این رتبه بندی های جاذبه هابسیار یاری می نماید. اگر تصمیم دارید که به شهرهای بزرگ جهان سفر کنید و سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید این نوشته بسیار برای شما مفید خواهد بود. با خبرنگاران همراه باشید تا با شهرهای پر هوادار جهانگردی برای بهار سال جاری آشنا شوید.

شهرهای مجذوب کننده برای مسافرت بهاری

هنگ کنگ، چین

هنگ کنگ که به افق های حیرت انگیز، بندر طبیعی و جمعیت زیاد خود معروف است از شهرهای مهم آسیای جنوب شرقی است و بیش از 7 میلیون جمعیت دارد. این شهر به علت حجم غیرعادی ساختمان هایش به عنوان عمودی ترین شهر دنیا معروف است.

دبی، امارات

دبی که برج خلیفه، بلندترین ساختمان دنیا در آن قرار گرفته است، دومین شهر بزرگ امارات است . این شهر بعنوان مرکز خرید در خاورمیانه معروف است . در دبی بتنهایی 70 مرکز خرید وجود دارد که شامل دبی مال، بزرگ ترین مرکز خرید دنیا، می باشد.

سیدنی، استرالیا

سیدنی با 5 میلیون جمعیت بزرگترین و پر جمعیت ترین شهر استرالیا است و هر سال تقریبا 3 میلیون جهانگرد بین المللی را جذب می نماید. این شهر برای ده ها سال است که به عنوان یکی از برترین شهرهای دنیا از نظر جهانگردی رتبه بندی می گردد.

کواین استون، نیوزلند

کواین استون در جزیره جنوبی نیوزلند واقع شده و از شهرهای کوچکی است ولی جاذبه های زیادی برای بازدید دارد. در این شهر می توانید از ورزش هایی مثل قایق سواری و کایاکینگ، بانجی جامبینگ، قایق سواری، اسکی و … لذت ببرید. فیلم سه قسمتی ارباب حلقه ها در اطراف این شهر فیلم برداری شده است و هواداران فیلم، منظره ها طبیعی اطراف این شهر را بسیار تحسین می نمایند.

بوداپست، مجارستان

بوداپست مرکز و بزرگترین شهر مجارستان است و یکی از زیباترین شهرهای اروپا محسوب می گردد. این شهر به معماری درخشان و چشمه های آب گرم فراوان معروف است و هر سال 4.4 میلیون جهانگرد را جذب می نماید.

پترزبورگ، روسیه

پترزبورگ بعد از مسکو دومین شهر بزرگ روسیه می باشد و مرکز آموزشی و فرهنگی مهم روسیه و اروپا محسوب می گردد. این شهر 221 موزه، 2000 کتابخانه، 80 تئاتر و ساختمان های فرهنگی بسیار دیگری نیز دارد .و با جاذبه های جهانگردی فراوانش حتما ارزش بازدید را دارد.

بانکوک، تایلند

بانکوک با جمعیتی بیش از 8 میلیون نفر، مرکز و بزرگ ترین شهر تایلند است. در این شهر عبادتگاه ها، قصرهای طلایی، بازارهای شناور و جاذبه های جهانگردی دیگری وجود دارد که در سال های اخیر همواره در بین برترین شهرهای دنیا بوده است.

آتن، یونان

آتن که به محل تولد دموکراسی و گهواره تمدن غرب هم معروفیت دارد، مرکز یونان و یکی از قدیمی ترین شهرهای دنیا است که بغیر از مکان های تاریخی و جواهرات معماری فراوانش، موزه ها و گالری های هنری زیادی هم دارد.

رم ، ایتالیا

رم که به شهر ابدی هم معروف است 3 میلیون جمعیت دارد و به علت غذاهای محبوب، مکان های تاریخی حیرت انگیز، موزه های تاثیر گذار، بازارهای محلی و وگنجینه های معماری خود معروف است. این شهر سالیانه 10 میلیون جهانگرد دارد و بعد از پاریس و لندن سومین شهر پر بازدید دنیا می باشد.

منبع: list25.com

منبع: الی گشت
انتشار: 9 تیر 1401 بروزرسانی: 9 تیر 1401 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2118

به "شهرهای مجذوب کننده برای مسافرت بهاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرهای مجذوب کننده برای مسافرت بهاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید