جدیدترین شایعات در خصوص آیفون 11 ، از شارژ بیسیم دوطرفه تا باتری قدرتمند تر

به گزارش مجله جگوار، این روزها بازار شایعات در مورد محصولات تازه اپل داغ است و آیفون 11 یکی از جدی ترین مهره ای بازار شایعات محسوب می گردد. درواقع احتمال می رود آیفون 11 با ویژگی ها و امکاناتی تفاوت همراه خواهد بود.

جدیدترین شایعات در خصوص آیفون 11 ، از شارژ بیسیم دوطرفه تا باتری قدرتمند تر

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، شایعات در خصوص آیفون 11 از اواخر سال گذشته و اوایل امسال میلادی شدت گرفته است. اما این شایعات شامل چند ویژگی مشترکند:

شارژ دو طرفه

یکی از داغ ترین شایعات در خصوص دوطرفه بودن شارژ آیفون است. درواقع پیش بینی می گردد آیفون بتواند همزمان ایرپاد، ساعت هوشمند و... را نیز شارز کند. این موضوع نخستین بار به وسیله تحلیلگر مشهور اپل مینگ چی کو مطرح شده است. حدس های وی اغلب اوقات به شکل اسرار آمیزی درست از کار در می آید. وی می گوید آیفون نسل بعدی شارژ دو طرفه را پشتیبانی می نماید. این بدان معنی است که آیفون بعدی می تواند بعضی از باتری های دیگر آیفون ها یا ایرپادهای تازه به وسیله جعبه شارژ بی سیم به شکل اشتراکی شارژ کند.

اگر پیش بینی های کو درست باشد، این موضوع می تواند یک طرح رقابتی جدی بین سامسونگ و اپل ایجاد کند. چرا که تازهترین گوشی های گلکسی S10 می توانند دستگاه های دیگر مانند گلکسیBuds و گلکسیWatch Active را شارژ نمایند.

باتری های قوی تر

یکی دیگر از شایعات جدی در خصوص آیفون11 این است که این نسخه دارای باتری های بزرگتر و قوی تر است. درواقع پیش بین مشهور چینی؛ کو نیز حدس زده که آیفون در سال 2019 باتری های بزرگتری دارد و به نوبه خود حتی عمر باتری را بهبود خواهد بخشید.

منبع: انتخاب
انتشار: 3 دی 1401 بروزرسانی: 3 دی 1401 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2220

به "جدیدترین شایعات در خصوص آیفون 11 ، از شارژ بیسیم دوطرفه تا باتری قدرتمند تر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین شایعات در خصوص آیفون 11 ، از شارژ بیسیم دوطرفه تا باتری قدرتمند تر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید