تور فرانسه ارزان: جنجالی دیگر در لوشامپیونه؛ تعلیق بازی لیون ، مارسی پس از حمله طرفداران تیم میزبان به پایت

به گزارش مجله جگوار، برای چندمین بار در فصل جاری لوشامپیونه فرانسه، طرفداران اغتشاشگر باعث ایجاد اختلال در فرایند مسابقات شدند.

تور فرانسه ارزان: جنجالی دیگر در لوشامپیونه؛ تعلیق بازی لیون ، مارسی پس از حمله طرفداران تیم میزبان به پایت

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، در سناریویی تکراری در فوتبال فرانسه، بار دیگر طرفداران دردسر ساختند و این بار هم مارسی بود که هدف طرفداران آشوبگر شد.

از بازی تیم های لیون و مارسی که شب گذشته (یکشنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران به میزبانی لیون شروع شد، تنها چهار دقیقه سپری شده بود که پرتاب یک بطری آب از سوی سکوها و اصابت آن به سر دیمیتری پایت منجر به تعلیق بازی شد.

مهاجم تیم فوتبال مارسی که برای زدن ضربه کرنر به گوشه میدان رفته بود، در اثر برخورد بطری پر از آب یکی از طرفداران لیون به زمین افتاد و داور نیز با تماشا این صحنه بلافاصله دستور توقف بازی و بازگشت بازیکنان دو تیم به رختکن را داد.

این نخستین بار نیست که طرفداران در فوتبال فرانسه با بی انضباطی های خود منجر به توقف و تعلیق بازی می شوند. در اتفاقی مشابه، بازیکنان تیم فوتبال مارسی در خانه نیس هدف پرتاب اشیای مختلف از سوی طرفداران تیم میزبان واقع شدند. در واقع در آن بازی هم این دیمیتری پایت بود که هدف یک بطری پرتاب شده از سوی طرفداران نهاده شد و با خشم آن را برداشت و به سمت سکوها پرتاب کرد. اغتشاش طرفداران در بازی تیم های لانس و لیل، مارسی و آنژی و بوردو و مون پولیه نیز منجر به شکل گیری صحنه های زشتی در فوتبال فرانسه شده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 بهمن 1400 بروزرسانی: 5 بهمن 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1977

به "تور فرانسه ارزان: جنجالی دیگر در لوشامپیونه؛ تعلیق بازی لیون ، مارسی پس از حمله طرفداران تیم میزبان به پایت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: جنجالی دیگر در لوشامپیونه؛ تعلیق بازی لیون ، مارسی پس از حمله طرفداران تیم میزبان به پایت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید