خبرنگاران تقاضای استاندار از مردم گلستان برای اهدای خون

به گزارش مجله جگوار، گرگان - خبرنگاران - استاندار گلستان گفت: مردم نوع دوست استان در این شرایط سخت شیوع ویروس کرونا با توجه به نیاز بیشتر شبکه بهداشت و درمان به فرآورده های خون، بیماران نیازمند به گروه های مختلف خونی را فراموش نکنند.

خبرنگاران تقاضای استاندار از مردم گلستان برای اهدای خون

هادی حق شناس روز شنبه پس از اهدای خون در مرکز انتقال خون گرگان گفت :در شرایط فعلی احتیاجمند اهدا خون توسط مردم نیکوکار هستیم و همراهی همگانی در این زمینه برای رفع نگرانی شهروندان احتیاجمند به خون بسیار موثر است.

وی اضافه نمود: مردم در این روزهای سخت و شرایطی که ویروس کرونا در همه جا شیوع پیدا کرده است بدانند بیماران احتیاجمندی از جمله بیماران تالاسمی هستند که احتیاج به خون دارند پس به کمک همنوعان خود بشتابید و با اهدای خون خود زندگی دوباره به این بیماران ببخشید.

وی ابراز امیدواری کرد تا هرچه زودتر با رعایت شرایط بهداشتی و عدم خروج مردم از منازل از شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا عبور کنیم.

استاندار گلستان ادامه داد: احتیاج به خون و فرآورده های خونی همیشگی است و در این روزها که پزشکان و پرستاران در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند احتیاجمندان دیگری مانند بیماران تالاسمی، سرطانی، حوادث و تصادفی به خدمات پزشکی خون احتیاج دارند.

حق شناس گفت: انتقال خون با رعایت حداکثری استانداردهای بهداشتی و سلامت یکی از ایمن ترین مراکز خدمت رسانی است و مردم با آسودگی خاطر و مهرانگیزی همیشگی خود برای کمک به احتیاجمندان ما را در مبارزه با کرونا تنها نگذارند.

استاندار گلستان همچنین در پیامی سالروز میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان را به تمامی مردم استان به خصوص جوانان خلاق، تلاشگر و توانمند استان تبریک گفت و نوشت: بی تردید پیشرفت هر جامعه ای در سایه احترام به سالمندان, بهره گیری از تجربه میانسالان , استفاده از توان جوانان , پرورش استعدادهای نوجوانان و تربیت درست بچه ها اتفاق می افتد.

حق شناس در این پیام اظهار امیدواری کرد که در سال جهش تولید بتوانیم گام های بلندی را در جهت رشد و توسعه نگارستان ایران برداریم و شاهد آبادانی و پیشرفت تک تک شهرها و روستاهای این استان باشیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 966

به "خبرنگاران تقاضای استاندار از مردم گلستان برای اهدای خون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تقاضای استاندار از مردم گلستان برای اهدای خون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید