خبرنگاران سرمربی مس رفسنجان: روی اشتباهات فردی باختیم

به گزارش مجله جگوار، اصفهان- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: در ملاقات با سپاهان به دلیل اشتباهات فردی و نداشتن تمرکز لازم شکست خوردیم.

خبرنگاران سرمربی مس رفسنجان: روی اشتباهات فردی باختیم

به گزارش خبرنگاران، محمد ربیعی شامگاه روز یکشنبه بعد از شکست تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری اضافه کرد: امروز روز خوبی برای تیم ما نبود و برخلاف تصورات ما نتیجه بازی رقم خورد.

وی مسؤولیت شکست مقابل تیم سپاهان را پذیرفت و از همه طرفداران و علاقمندان تیمش عذرخواهی کرد.

وی اظهارداشت: در این بازی می توانستیم از موقعیت های دیگر خود به گل برسیم ولی به مدت 15 دقیقه روی اشتباهات فردی گل اول، دوم و سوم را دریافت کردیم و شکست خوردیم.

وی با بیان اینکه همه کوششم این بود تمرکز و نظم را در نیمه دوم برقرار کنم، گفت: علل این شکست را آنالیز خواهیم کرد و در ملاقاتهای بعدی برای بهتر شدن کوشش خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان اضافه کرد: در نیم فصل اول تیمم شرایط مشابهی داشت که با کوشش بیشتر فرایند تیم را بر می گردانیم.

وی اعلام کرد: وظیفه من است تمام مسئولیت شکست را برعهده بگیرم و دوم با کوشش بیشتر و تصمیمات بهتر رو به جلو حرکت کنیم.

ربیعی با اشاره مصدوم و محروم بودن بعضی از بازیکنانش گفت: انتظا ر و توقع از تیم ما بالا رفته است اما هدف ما ثبات تیم در اولین سال حضور در لیگ برتر فوتبال است.

وی توضیح داد : انتظارات باید معقولانه باشد و در زمان حاضر تیمم احتیاج به آرامش و حمایت دارد و از این شرایط هم خارج خواهیم شد.

به گزارش خبرنگاران، ملاقات تیم های فوتبال سپاهان و مس رفسنجان از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال از ساعت 18:15 دقیقه امروز یکشنبه در استادیوم نقش دنیا اصفهان برگزار گردید و در سرانجام تیم میزبان با نتیجه پر گل پنج بر یک پیروز میدان شد و صدر جدول لیگ برتر را از آن خود کرد.

با این نتیجه امروز تیم سپاهان با 48 امتیاز صدنشین لیگ برتر شد و تیم مس رفسنجان با 28 امتیاز در رده هشتم لیگ برتر نهاده شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 خرداد 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1691

به "خبرنگاران سرمربی مس رفسنجان: روی اشتباهات فردی باختیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی مس رفسنجان: روی اشتباهات فردی باختیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید