طعنه های علیرضا حقیقی به عادل فردوسی پور

به گزارش مجله جگوار، علیرضا حقیقی سنگربان با تجربه تیم فوتبال نساجی مازندران در انتها اولین تمرین این تیم با حضور کارلوس هرناندس مربی اسپانیایی که از امروز کارش را در استادیوم کارگران به عنوان سرمربی تازه نساجی شروع کرد، این طور حرف هایش را با اشاره به جدایی حمید مطهری از تیم شروع کرد: به هر حال فوتبال است دیگر. همواره یک نفر می رود، یک نفر می آید و بالا و پایین دارد. شرایط هم طوری پیش رفت که نه بر وفق مراد آقای مطهری سرمربی تیم بود و نه کل تیم نساجی؛ که حالا با تصمیم مدیریت و توافق ایشان تغییرات ایجاد شد. به ایشان خسته نباشید می گویم و آرزوی موفقیت دارم برایشان. اولین تجربه سرمربیگری ایشان بود و خیلی جا دارند تا به چیز هایی که می خواهند دست پیدا نمایند.

طعنه های علیرضا حقیقی به عادل فردوسی پور

او سپس درباره مراسم معارفه کارلوس هرناندز سرمربی نو تیم در ابتدای تمرین گفت: امروز معارفه سرمربی نو بود. امیدوارم بتوانیم در قدم اول نتایج خوبی را تا سرانجام فصل رقم بزنیم و، چون در آسیا هستیم به امید خدا در سال آینده نتایج خوبی کسب کنیم.

خبرنگاری از حقیقی درباره افت فاحش نساجی مازندران نسبت به نتایجی که این تیم در نیم فصل اول کسب نموده بود، پرسید و دروازه بان سابق تیم ملی در واکنش به این سوال با خنده ای تلخ گفت: والا اگر شما فهمیدید به ما هم بگویید. نمی دانیم چه شد. واقعا نیم فصل اول خوبی داشتیم و امتیازات خوبی جمع کردیم. فکر می کنم به پشتوانه همان امتیازات هم می گردد گفت الان جایگاه یازدهم، دوازدهم داریم. در غیر اینصورت شرایط برایمان کمی پیچیده تر می شد. ولی واقعا نمی دانم چه شد. خیلی چیز ها می گردد گفت. به هر صورت الان تمام شده و از حالا باید برای کسب نتایج خوب کوشش کنیم.

حقیقی در واکنش به این موضوع که دروازه بان ها معمولا با کلین شیت، عملکردشان سنجیده می گردد، ولی همین حالا پیکفورد با اینکه اورتون شرایط خوبی ندارد، سنگربان اول تیم ملی فوتبال انگلیس است، گفت: صد در صد همین طور است. از هر کسی که بپرسید این حق را برای خودش قائل است و تمام کوششش را می نماید که به تیم ملی دعوت گردد. من هم مطمئنا از این قاعده مستثنی نیستم و همواره کوششم را می کنم. اما همواره گفته ام که نظر اول و آخر را سرمربی تیم ملی می دهد. حالا هر کسی که می خواهد باشد. الان هم که اقای قلعه نویی در رأس تیم ملی است و تصمیم اول و آخر را ایشان می گیرد. من هم تمام سعی ام را خواهم کرد.

او سپس درباره ارزیابی عملکرد دروازه بان ها با کلین شیت این طور شرح داد: متاسفانه در فوتبال ما کلین شیت بد جا افتاده است. آقای استاد فردوسی پور این کلمه را آوردند و مانند بسیاری از کلماتی که آوردند و هیچ شرحی درباره آن ندادند، رهایش کردند. هیچ شرحی ندادند کلین شیت یعنی چه. این کلین شیت کردن ها را نتیجه اش را در جام جهانی گذشته دیدیم. نمی خواهم انتقاد کنم. شاید من هم اگر بودم، همین اتفاق رخ می داد و به کسی خرده ای نمی گیرم، اما واژه کلین شیت که الان بولد شده و متاسفانه در تلویزیون هم برخی از اساتید مدام آن را می شمارند.. البته اصلا چیز بدی نیست و من هم دنبال کلین شیت هستم، اما مهم تر از کلین شیت این است که بدانید کسی که کلین شیت می نماید، چقدر سیو (نجات دروازه) داشته است. کلین شیت از کار تیمی و ساختار دفاعی شکل می گیرد، اما متاسفانه شرایط اینجوری است. ببینیم در آینده چه پیش می آید.

خبرنگار دیگری از علیرضا حقیقی سنگربان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 درباره آینده اش با نساجی پرسید و اینکه آیا قصد ماندن در این تیم دارد یا خیر. او در واکنش به این سوال گفت: من تا آخر فصل در خدمت نساجی هستم و بعد تصمیم می گیرم.

حقیقی سپس درباره 5 بازی به جای مانده فصل نساجی مازندران اینطور شرح داد: ببینید ما تمام کوشش مان را هم در لیگ خواهیم کرد و هم در جام حذفی. الان خدا را شکر شرایط خوبی در جام حذفی داریم و می توانیم به مراحل بالاتر هم صعود کنیم. چون به هر حال قهرمان سال گذشته هستیم و حساب ویژه ای روی تیم ما باز می گردد. در لیگ هم با قدرت ادامه می دهیم. سال بعد را هم باید ببینیم شرایط چطور پیش می رود، اما امیدوارم شرایط طوری پیش برود که نساجی در آسیا حرف برای گفتن داشته باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 21 فروردین 1402 بروزرسانی: 21 فروردین 1402 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2270

به "طعنه های علیرضا حقیقی به عادل فردوسی پور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طعنه های علیرضا حقیقی به عادل فردوسی پور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید