تور برزیل: بازیکن بارسلونا راهی برزیل می گردد؟

به گزارش مجله جگوار، خبرنگاران ورزشی: دو تیم از لیگ برزیل به جذب کوتینیو علاقه مند شدند.

تور برزیل: بازیکن بارسلونا راهی برزیل می گردد؟

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

بارسلونادر هفته هجدهم لالیگا به مصاف سویا رفت که در انتها دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. بارسلونا در حال حاضر با 28 امتیاز در رده هفتم واقع شده است. بارسلونا ابتدای فصل با کومان آغاز کرد. با کسب نتایج ضعیف بارسلونا مجبور به بخبرنگارانری مربی خود شد. ژاوی به عنوان جایگزین کومان در مسابقات بارسلونا انتخاب شد.

به گزارش خبرنگاران ورزشی، طبق گزارش متعدد رسانه های اسپانیایی، فیلیپه کوتینیو پذیرفته است که باید بارسا را ترک کند و اکنون اطلاعاتی از برزیل آمده است که هافبک بارسا حتی در فکر بازگشت به کشورش است. زیرا کوتینیو در 8 بازی اخیر تنها یک بار در ترکیب اصلی تیم بارسلونا گرفته است و او از این شرایط موجود ناراضی است

خواستگارانی که کوتینیو در اروپا دارد (آرسنال، تاتنهام، اورتون و نیوکاسل) هستند اکنون موندو دپورتیوو گزارش داده، اتلتیکو مینیرو و پالمیراس هم به تیم های خواستار جذب کوتینیو اضافه شده اند.

قرارداد کوتینیو تا ژوئن 2023، با بارسلونا اعتبار دارد و از همین رو این بازیکن 29 ساله، تنها به این فکر می نماید که در ماه های آینده دقایق بیشتری را در اختیار داشته باشد تا بتواند تیته را متقاعد کند که می تواند بازیکن مهمی در ترکیب سلسائو برای جام جهانی قطر سال آینده باشد.

انتهای پیغام/

منبع: رکنا
انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1947

به "تور برزیل: بازیکن بارسلونا راهی برزیل می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور برزیل: بازیکن بارسلونا راهی برزیل می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید