گواردیولا می تواند در تابستان منچسترسیتی را ترک کند

به گزارش مجله جگوار، بندی در قرارداد سرمربی اسپانیایی وجود دارد که می تواند در ژوئن از منچسترسیتی جدا گردد.

گواردیولا می تواند در تابستان منچسترسیتی را ترک کند

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، چهارمین سال حضور پپ گواردیولا در منچسترسیتی به سخت ترین دوران سرمربی اسپانیایی تبدیل شده است. سیتی که توانست در دو فصل اخیر لیگ برتر انگلیس قهرمان گردد اکنون در شرایط خوبی قرار ندارد (با لیورپول صدرنشین 14 امتیاز فاصله دارد). این تیم در این فصل فرصت دارد در جام اتحادیه و لیگ قهرمانان اروپا عنوانی کسب کند. همچنین نباید کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را فراموش کند.

اکنون آینده گواردیولا بیش از گذشته ناتعیین است. اغلب رسانه های انگلیسی مدعی شدند سرمربی اسپانیایی بر اساس بندی که در قراردادش است می تواند در تابستان از این تیم جدا گردد. قرارداد سرمربی سیتی یک سال بعد به انتها می رسد اما با توجه به این بند می تواند تیم شهر منچستر را ترک کند.

سرمربی کاتالانی در رسانه ها اعلام نموده است آماده تمدید قراردادش است اما همه چیز به شرایط بستگی دارد. او فرصت دارد تا پنجمین سال حضورش را در سیتی سپری کند. اگر این اتفاق رخ دهد شرایط جدیدی را تجربه می نماید چون در تیم های سابقش بیش از چهار سال مربیگری نکرد (بارسلونا چهار سال و بارین مونیخ سه سال).

در صورت جدایی گواردیولا به احتمال فراوان جانشینش مائوریتسیو پوچتینو خواهد بود. سرمربی آرژانتینی در میان مدیران باشگاه سیتی محبوب است. آن ها از زمان حضور پوچتینو در اسپانیول از این سرمربی شناخت دارند.

یکی از نکات قابل توجه در رابطه با تمدید قرارداد با گواردیولا وابسته بودن آینده رحیم استرلینگ به این موضوع است. مهاجم انگلیسی درصورت تعیین شدن آینده سرمربی اسپانیایی درباره تمدید قراردادش فکر می نماید. او اکنون با پیشنهاد دستمزد سالیانه 27 میلیون یورو روبرو است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 604

به "گواردیولا می تواند در تابستان منچسترسیتی را ترک کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا می تواند در تابستان منچسترسیتی را ترک کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید