رفیعی: به ژاوی گفتم دو سال دیگر می توانی بازی کنی، حق مان نبود حذف شویم

به گزارش مجله جگوار، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حق تیم ما نبود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از این مسابقات کنار برود.

رفیعی: به ژاوی گفتم دو سال دیگر می توانی بازی کنی، حق مان نبود حذف شویم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سروش رفیعی پس از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل السد قطر، گفت: ابتدا قهرمانی مان در لیگ برتر را به طرفداران تبریک می گویم. خیلی خوشحالم که برای سومین بار متوالی تیم مان به مقام قهرمانی لیگ رسید. انتظارمان این بود که در این بازی طرفداران بیشتری به ورزشگاه بیایند و در آخرین بازی فصل مان در ورزشگاه آزادی جشن قهرمانی مان را بگیریم. باز هم از آنها تشکر می کنم که در طول فصل ما را تنها نگذاشتند و یک تشکر ویژه هم از کسانی می کنم که امروز به ورزشگاه آزادی آمدند.

وی اضافه نمود: بازی خوبی در این مسابقه انجام دادیم. دوست داشتیم به عنوان قهرمان ایران نمایش خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم. حق مان نبود که در این مرحله حذف شویم. شاید اگر مقابل پاختاکور ازبکستان و السد قطر در بازی رفت گل های آفساید زده نمی شد می توانستیم صعود کنیم. در هر صورت برخی وقت ها این اتفاقات می افتد. همانطور که در اروپا هم تیم هایی مانند یوونتوس و رئال مادرید در مراحلی از لیگ قهرمانان اروپا حذف می شوند.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازی با سپاهان یادآور شد: مطمئنم بازی سختی خواهد بود، سعی می کنیم بعد از دو روز استراحت تمرینات خوبی برای آن بازی داشته باشیم. بازی خوب، جوانمردانه در شأن تیم های اول و دوم لیگ خواهد بود.

رفیعی درباره نگرانی هایی که بابت تنش های احتمالی در این مسابقه وجود دارد، گفت: فکر نمی کنم نگرانی از این بابت وجود داشته باشد، همواره چنین اتفاقاتی در فوتبال می افتد. فکر نمی کنم اتفاقی از جانب طرفداران و بازیکنان پرسپولیس اتفاق افتاده باشد، اما اگر چیزی بوده من از طرف همه از طرفداران سپاهان معذرت می خواهم. بازی پرسپولیس و سپاهان ال کلاسیکوی فوتبال ایران است.

وی در خصوص خداحافظی ژاوی از جهانی فوتبال گفت: من در جریان بازی هم به ژاوی گفتم دو سال دیگر می تواند بازی کند، آنقدر که فوق العاده و خوب است. امروز یکی از بهترین فوتبالیست های جهان در ورزشگاه آزادی از فوتبال خداحافظی کرد و ای کاش هوادارن بیشتری به ورزشگاه می آمدند.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چه برنامه ای برای فصل آینده دارد، عنوان نمود: من با پرسپولیس قرارداد دارم و در خدمت باشگاه هستم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 206

به "رفیعی: به ژاوی گفتم دو سال دیگر می توانی بازی کنی، حق مان نبود حذف شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفیعی: به ژاوی گفتم دو سال دیگر می توانی بازی کنی، حق مان نبود حذف شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید