خریدار اپ ترامپ با چالش روبرو شد

به گزارش مجله جگوار، به گزارش خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، سهام شرکت دیجیتال ورد اکوزیشن روز گذشته با 10 درصد کاهش روبرو شد زیرا به گفته دو منبع ناشناس، مدیر ارشد فناوری و مدیر ارشد فراوری این شرکت از سمت خود استعفا نموده اند.

خریدار اپ ترامپ با چالش روبرو شد

هیچ یک از این مدیران ارشد به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخی نداده اند اما یک منبع مطلع به شرط ناشناس ماندن، خروج هر دوی آنها از شرکت را تایید کرد.

هنوز تعیین نیست چرا جاش آدامز (مدیر ارشد فناوری) و بیلی بوزر (مدیر ارشد فراوری) تصمیم به ترک شرکت گرفته اند، اما استعفای آنها در زمانی اعلام شده که شرکت برای جذب کاربر با چالش هایی روبرو است.

پیش از خروج آنها از شرکت نیز اعلام شده بود حسابداران نیازمند مدت زمان بیشتری هستند تا آمار اقتصادی شرکت را قبل از گزارش سالانه آن آنالیز نمایند. هرچند بسیاری از شرکت های سهامی عام خواهان تمدید مهلت ارائه گزارش اقتصادی سالانه خود می شوند. اما عرضه نابهنگام و پر چالش اپلیکیشن ترامپ(Truth) در ماه فوریه، سهامداران این شرکت را نگران کرد.

تا روز گذشته حدود 1.5 میلیون کاربر احتاقتصادی منتظر دریافت اجازه دسترسی به اپ مذکور بودند.

در پاییز 2021 هنگامیکه شرکت دیجیتال ورد قصد خرید شبکه اجتماعی ترامپ را اظهار داشت، ارزش سهام آن بیشتر از 100 دلار شد.

هفته گذشته دو پسر ترامپ دست محتوا در این پلتفرم را شروع کردند. اما دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا حدود یک ماه و نیم قبلی پستی در شبکه اجتماعی ارسال نموده و از آن موقع تا به امروز هیچ فعالیتی نداشته است.

هرچند هنگامیکه اپ مذکور در ماه فوریه در اپ استور عرضه شد، با استقبال زیادی روبرو شد، اما آمار نشان می دهد تعداد دانلود آن کاهش یافته و هم اکنون جزو 200 اپ برتر این فروشگاه نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 خرداد 1401 بروزرسانی: 9 خرداد 1401 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2089

به "خریدار اپ ترامپ با چالش روبرو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خریدار اپ ترامپ با چالش روبرو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید