خسارت یک میلیارد یورویی کرونا برای گردشگری

به گزارش مجله جگوار، درحالی که شمار بازدیدکنندگان مقاصد گردشگری پرطرفدار اروپا به دلیل نگرانی ها از شیوع ویروس کرونا درحال کاهش است، اتحادیه اروپا روز دوشنبه اعلام نمود صنعت گردشگری طی این مدت هرماه با حدود یک میلیارد یورو خسارت روبرو شده است.

خسارت یک میلیارد یورویی کرونا برای گردشگری

با بلیط ارزان عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش فرانس24، این اطلاعات توسط تیری برتون از مسوولان بازار دنیای اتحادیه اروپا ارائه شده است. برتون پیشتر هشدار داده بود با ادامه فرایند شیوع ویروس کرونا، صنعت گردشگری نیز از لحاظ مالی به شدت صدمه خواهد دید.

صنعت گردشگری اروپا در دو موج با خسارت روبرو شد: نخست با شیوع ویروس کرونا در چین و خانه نشین کردن شهفرایندان این کشور و سپس با شیوع این ویروس در اروپا که سبب کم شدن مسافرت به نقاط تحت تاثیر این ویروس، لغو شدن رویدادهای بزرگ و تعطیل شدن مقاصد گردشگری مهم دنیا شد.

در پاریس، موزه لوور روز دوشنبه در پی ممانعت کارکنان آن به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا برای دومین روز متوالی درهای خود را به روی بازدیدکنندگان بسته نگه داشت.

در همین بین در ایتالیا که گردشگری سهم 13 درصدی از اقتصاد کشور را دارد، حدود 1700 نفر مبتلا به ویروس کرونا شناسایی شده است و در برخی نقاط این کشور آمار لغو رزرو هتل ها به 90 درصد نیز رسیده است.

منبع: ایسنا

منبع: چمدان
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 851

به "خسارت یک میلیارد یورویی کرونا برای گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسارت یک میلیارد یورویی کرونا برای گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید