دامغانی: نمی توان همه موفقیت های روسیه را به نام آلکنو نوشت، قرارداد کوتاه مدت، اقدام زیرکانه ای بود

به گزارش مجله جگوار، پیشکسوت والیبال ایران گفت: آلکنو جزئی از تیم ملی روسیه بوده است و نمی گردد همه موفقیت های روس ها را نام او ثبت کرد.

دامغانی: نمی توان همه موفقیت های روسیه را به نام آلکنو نوشت، قرارداد کوتاه مدت، اقدام زیرکانه ای بود

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

رضا دامغانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص انتخاب ولادیمیر آلکنو به عنوان سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران گفت: فدراسیون والیبال از لیست چند نفره خود برای تیم ملی در نهایت به آلکنو و کاستلانی رسید. رزومه آلکنو قطعاً قوی تر است و از طرفی حضور او در ایران راحت تر خواهد بود. او با 2.5 ساعت پرواز در تهران است.

ملی پوش پیشین والیبال ایران گفت: نکته قابل توجه در خصوص آلکنو، نظم و انضباط حاکم بر تیم های اوست. او دیسیپلین خاصی دارد که زبانزد همگان است. والیبال ما به نظم و انضباط احتیاج دارد. در واقع گذشته والیبال ما نشان داده که تیم ملی علاوه بر یک مربی به یک مدیر فهیم و منظم مثل ولاسکو احتیاج دارد تا نظم را بر اردو حاکم کند و همه از او حساب ببرند.

رضا دامغانی توضیح داد: آلکنو در 3 دوره المپیک حاضر بوده و نتیجه هم گرفته است، ولی باید این نکته را در نظر گرفت که اگر آلکنو به مدال طلای المپیک رسیده، جزئی از تیم ملی روسیه بوده است و نمی گردد همه موفقیت ها را نام او ثبت کرد. بضاعت والیبال روسیه را هم باید در موفقیت های این تیم موثر دانست.

وی گفت: آلکنو گزینه خوبی برای راهنمایی تیم ملی ایران است ولی نمی توان توقع داشت که در مدتی چند ماهی که در ایران است، والیبال ما را زیر و رو کند. مدت زمان قرارداد آلکنو، اقدام زیرکانه ای از سوی فدراسیون والیبال بود تا در صورت رضایت، قرارداد او تمدید گردد یا به سراغ گزینه دیگری بروند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

دامغانی در انتها گفت: خوشحالم که توتولو، دستیار ایتالیایی آلکنو هم همراه او به ایران می آید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1370

به "دامغانی: نمی توان همه موفقیت های روسیه را به نام آلکنو نوشت، قرارداد کوتاه مدت، اقدام زیرکانه ای بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دامغانی: نمی توان همه موفقیت های روسیه را به نام آلکنو نوشت، قرارداد کوتاه مدت، اقدام زیرکانه ای بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید