تور ارزان ایتالیا: درخواست سرمربی میلان برای استفاده از قوانین بسکتبال در فوتبال!

به گزارش مجله جگوار، سرمربی تیم میلان در پیشنهادی نو به مدیران فوتبال دنیا توصیه نموده که برای کمتر فشار آمدن به بازیکنان فرصت های استراحت بیشتری به آنها بدهند.

تور ارزان ایتالیا: درخواست سرمربی میلان برای استفاده از قوانین بسکتبال در فوتبال!

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، استفانو پیولی به فیفا و اتحادیه بین المللی فوتبال (IFAB) به عنوان نهاد قانون گذار این رشته ورزشی توصیه کرد که با الهام گرفتن از بعضی قوانین موجود در رشته بسکتبال، به کاهش فشار از روی بازیکنان فوتبال یاری نمایند. این توصیه در پی حضور سرجیو اسکاریولو سرمربی تیم بسکتبال ویرتوس بولونیای ایتالیا در زمین تمرینی تیم فوتبال میلان صورت گرفت و ظاهراً پیولی تحت تأثیر حرف های میهمان ویژه تیمش قرار گرفته است.

پیولی گفت: دوست دارم شرایطی فراهم گردد که بتوانم در طول بازی ها بیشتر با بازیکنانم ارتباط برقرار کنم و به شخصه دوست دارم فوتبال هم مانند بسکتبال تایم اوت (وقت های استراحت فنی یک دقیقه ای) داشته باشد. اگر چنین فرصتی فراهم گردد می توانم دستوراتم را دقیق تر و تعیین تر به بازیکنان انتقال دهم چرا که در شرایط فعلی که تنها فرصت انجام این کار بین دو نیمه است، باید موارد فنی، تاکتیکی و انگیزشی را با هم به بازیکنان انتقال دهم تا آنها راه را گم ننمایند.

سرمربی میلان اضافه نمود: هوادار این نیز هستم که در فوتبال هم مانند بسکتبال زمان مفید گردش توپ به عنوان زمان مسابقه محاسبه گردد چرا که در شرایط فعلی، بیش از مقدار زمان بازی تلف می گردد.

یکی از مسائلی که شاید برای خیلی ها به خصوص هواداران میلان سؤال برانگیز بوده باشد، نحوه مدیریت فردی بازیکنان میلان به خصوص ستاره های بزرگ این تیم به وسیله پیولی است که بدون شک در پیشرفت محسوس روسونری در یک و سال و نیم اخیر تأثیر بسزایی داشته است.

پیولی در این خصوص گفت: زمانی که درباره یک قهرمان حرف می زنیم، منظورمان بازیکنانی است که خارج از زمین بازی هم قهرمان هستند. این بازیکنان به شدت جنگجو و از نظر روانی بسیار قوی هستند. بنابراین تمرین دادن شان کار سختی نیست. آنها با ورودشان به هر تیمی سطح توقعات را بالا می برند و از سایر بازیکنان تیم هم چنین انتظاری را دارند. زمانی یک مربی دچار مشکل می گردد که بازیکنان معمولی داشته باشد که فکر نمایند چیزی فراتر از آن هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1953

به "تور ارزان ایتالیا: درخواست سرمربی میلان برای استفاده از قوانین بسکتبال در فوتبال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: درخواست سرمربی میلان برای استفاده از قوانین بسکتبال در فوتبال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید