در پی کرونا کانادا و استرالیا از المپیک 2020 انصراف دادند

به گزارش مجله جگوار، همزمان با گسترده تر شدن دامنه شیوع کرونا در دنیا، کانادا و استرالیا تصمیم گرفتند در صورت برگزاری بازی های المپیک تابستانه 2020 توکیو در موعد از پیش اعلام شده، از شرکت در این رقابت های دنیای انصراف دهند.

در پی کرونا کانادا و استرالیا از المپیک 2020 انصراف دادند

اگر علاقمند به سفر با بهترین کانادا تور ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش سی ان ان، این دو کشور که معمولا هیات های ورزشی بزرگی را راهی بازی های المپیک می نمایند، خواستار به تعویق افتادن زمان برگزاری این رقابت ها شده اند.

آبه شینزو نخست وزیر ژاپن که پیش از این بر برگزاری المپیک 2020 توکیو بر اساس برنامه از پیش تعین شده تاکید می کرد، امروز در اظهارنظری جدید و متفاوت اظهار داشت که امکان تعویق زمان برگزاری این بازی ها وجود دارد.

آبه روز دوشنبه توضیح داد: چنانچه نتوان این بازی ها را به شکل کامل برگزار کرد و امکان به خطر افتادن سلامتی ورزشکاران و تماشاگران وجود داشته باشد ممکن است آن را به تعویق بیاندازم.

او اظهار کرد: اگرچه کمیته بین المللی المپیک تصمیم نهایی را در خصوص این موضوع اتخاذ می نماید، اما ما بر این عقیده هستیم که لغو گزینه مناسبی نیست.

اظهارات آبه یک روز بعد از آن صورت گرفت که کمیته بین المللی المپیک در بیانیه ای اظهار داشت که حدود یک ماه دیگر درباره تعویق مسابقات تابستانی توکیو 2020 تصمیم گیری خواهد نمود.

در این بیانیه آمده است که هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک راه های مختلف مقابله با گسترش ویروس کرونا از جمله برگزاری این مسابقات با حضور تعداد کمتری از ورزشکاران یا تعویق آن را آنالیز نموده است.

به دلیل شیوع دنیای ویروس کرونا، ورزشکاران، نهادهای ورزشی و کمیته های المپیک برخی کشورها به منظور کسب اطمینان از سلامتی و فراهم بودن شرایط مساوی برای ورزشکاران، خواستار به تعویق افتادن المپیک هستند.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 807

به "در پی کرونا کانادا و استرالیا از المپیک 2020 انصراف دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در پی کرونا کانادا و استرالیا از المپیک 2020 انصراف دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید