راه اندازی کتابخانه تخصصی یگان ویژه در اصفهان

به گزارش مجله جگوار، رییس اداره امور کتابخانه ها و سالن های مطالعه سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از افتتاح کتابخانه تخصصی یگان ویژه و همکاری این نهاد با نیروی انتظامی خبر داد.

راه اندازی کتابخانه تخصصی یگان ویژه در اصفهان

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از اصفهان، طیبه فاطمی رییس اداره امور کتابخانه ها و سالن های مطالعه سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در زمینه راه اندازی کتابخانه تخصصی یگان ویژه گفت: این کتابخانه همزمان با هفته نیروی انتظامی به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: در مخزن این کتابخانه بالغ بر هشت هزار جلد کتاب موجود است و کارکنان یگان ویژه ناجا می توانند برای تهیه کتاب های موردنظر می توانند به این مرکز مراجعه کنند.

رییس اداره امور کتابخانه ها و سالن های مطالعه شهرداری اصفهان شرح داد: مشورت های لازم درخصوص نوع منابع کتابخانه، نحوه سازماندهی، نرم افزار موردنیاز و چگونگی اشاعه اطلاعات و خدمات اطلاع رسانی با مسئولان یگان ویژه ارائه شد.

فاطمی گفت: نرم افزار موردنیاز این کتابخانه به زودی نصب و پس از آموزش های لازم برای ساماندهی اطلاعات از جمله ذخیره، ویرایش، بازیابی و اشاعه اطلاعات به نیرو های کتابخانه ارائه می شود.

هم اکنون شهر اصفهان دارای کتابخانه های تخصصی شامل بانوان، رسانه، هنر و اصفهان شناسی، ادبیات، نوجوان، حقوق و ورزش و سلامت است.

17 تا 24 مهر به عوان هفته ناجا نامگذاری شده است.

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1882

به "راه اندازی کتابخانه تخصصی یگان ویژه در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی کتابخانه تخصصی یگان ویژه در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید