زارع: برابر پرسپولیس خوب نبودیم

به گزارش مجله جگوار، سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: رقبای ما هم در پایین جدول بازی هایشان را برده اند و شرایط حساس تر شده است.

زارع: برابر پرسپولیس خوب نبودیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مازیار زارع در نشست خبری پس از ملاقات مقابل پرسپولیس، گفت: نتیجه بازی نشان می دهد روند آن چگونه بوده، مطمئنا خوب نبودیم که با 3 گل بازی را واگذار کردیم و در ادامه این چند هفته بود که خوب کار نکردیم. رقبای ما هم در پایین جدول بازی هایشان را برده اند و شرایط حساس تر شده است. باید کوشش کنیم نیفتیم.

وی اضافه کرد: باید جلوی بروز اتفاقات را بگیریم. چیزی که مسلم است؛ در چند هفته اخیر کوشش ها به میزان کافی نبوده، باید بیشتر کوشش کنیم که امتیازات را جمع کنیم. نیم فصل اول هم تا همین جای لیگ نتایج مان به همین شکل بود. حالا امتیازات کمی بالا و پایین بود، دقیقا بعد از بازی با پرسپولیس آغاز کردیم به امتیاز گرفتن، امیدوارم این اتفاق بیفتد.

سرمربی ملوان گفت: نباید نا امید شویم. باید کار کنیم. فوتبال است و هزار اتفاق، ولی مسلما شرایط برای ماندن حساس تر شده باید کوشش کنیم که ان شاالله ملوان در لیگ برتر بماند.

زارع در خصوص داوری این بازی مطرح کرد: داوری خوب بود و مشکل خاصی نداشت.

سرمربی تیم ملوان در خصوص مراسم تقدیر از محمود خوردبین گفت: من را صدا کردند. به احترام محمودخان و پرسپولیس حضور داشتیم. دستشان درد نکند.

وی در خصوص آینده ملوان گفت: من چند هفته گذشته حرف هایم را زدم. همین الان هم باید دست باشگاه و هیات مدیره را باز بگذارم. برای اینکه نتایج بهتر گردد، ولی گفتم نیم فصل اول هم نتایج همین شکل بود. بعد از بازی با پرسپولیس نتیجه گیری ما آغاز شد. امیدوارم این اتفاق بیفتد، چون الان جدول حساس تر شده، می خواهیم در لیگ بمانیم. باید کوشش کنیم این اتفای بیفتد. از آینده خبر ندارم که چه اتفاقی می افتد.

سرمربی ملوان دروخصوص شرایط محمدرضا بردبار، گفت: ما نسبت به تیم های دیگر بازیکن زیاد نداریم. محروم و مصدوم زیاد داشتیم. بردبار دیشب در اردو تب کرد. او را از بازیکنان جدا کردیم. قرار بود بازی کند. سعید کریمی از برترین مدافعین ما در جریان بازی مصدوم و خارج شد. صادق (بارانی) نبود. به هرحال این ها توجیه است و من خیلی دوست ندارم درباره اش صحبت کنم. بازی قبل هم بازوبند بسته بود. اگر بود به عنوان کاپیتان بازی می کرد. بدشانسی آورد. هم او و هم تیم که نتوانست بازی کند. امیدوارم هرجه زودتر سلامتی اش را به دست بیاورد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 فروردین 1402 بروزرسانی: 18 فروردین 1402 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2269

به "زارع: برابر پرسپولیس خوب نبودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زارع: برابر پرسپولیس خوب نبودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید