پرسپولیسی ها دیگر خودخواه نیستند، نباید به گل محمدی ایراد گرفت

به گزارش مجله جگوار، حسین کلانی در تبادل نظر با خبرنگاران، در مورد سومین پیروزی متوالی پرسپولیس در گروه E لیگ قهرمانان آسیا مقابل گوا هند که این تیم را با 9 امتیاز در خاتمه دور رفت در صدر جدول قرار داد، گفت: چیزی جز خسته نباشید نمی توان به تیمی که تمام کوشش خود را می نماید تا دل هوادارانش را شاد کند بگویم.

پرسپولیسی ها دیگر خودخواه نیستند، نباید به گل محمدی ایراد گرفت

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: آب و هوای گوا هند برای فوتبالیست های ایرانی بسیار سخت است چون آنها تجربه بازی در رطوبت بالای 70 درصد را ندارند اما با جان و دل می جنگند و آرامش خود را در تمام بازی هایی که عقب افتادند حفظ کردند تا شکست را با پیروزی عوض نمایند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد شاگردان یحیی گل محمدی اضافه کرد: این تیم به استحکام لازم رسیده است. اتحاد تیمی پرسپولیس کم نظیر است و بازیکنان با رهبری سرمربی تیم یک هدف مشترک دارند. آنها دیگر خودخواه نیستند. جاه طلبی بازیکنان در راستای برد تیم است. آنها بدون حاشیه کار می نمایند و همین موضوع باعث شده تا طرفدار هم هوای شان را داشته باشد.

او درباره انتقاد از دادن پنالتی دوم پرسپولیس در بازی با گواه هند به محمدحسین کنعانی زادگان توضیح داد: نمی توان درباره جزئیات تصمیماتی که در لحظه توسط بازیکن و مربی گرفته می گردد اظهار نظر کرد. کسی حق ندارد به آن خرده بگیرد. هزاران دلیل وجود دارد که پنالتی اول را ترابی و پنالتی دوم را کنعانی زادگان می زند. باید نتیجه کلی را در نظر گرفت. من کنعانی زادگان را تا حدودی می شناسم و احساسم می گوید با تمام توان خود کوشش می نماید تا تیمش نتیجه بگیرد. بازیکنی که تعصب دارد و برای موفقیت تیم هر کاری انجام می دهد نباید انتقاد کرد.

کلانی درباره احتمال حضور دوباره سرخپوشان در فینال لیگ قهرمانان آسیا یادآور شد: پرسپولیس نایب قهرمان آسیا است و سال جاری هم لایق رسیدن به فینال خودش را نشان داده است. فکر می کنم مدیریت باشگاه نیز تعامل خوبی با کادر فنی دارد و این فرایند می تواند یاری فراوان به قهرمانی تیم کند.

کارشناس فوتبال ایران اظهار داشت: تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان فصل جاری با برنامه معین تری وارد این رقابت ها شده اند و این موضوع به فوتبال ملی نیز یاری خواهد نمود چون تجربه بازیکنان ملی پوش این تیم ها بالاتر رفته و به تیم ملی ایران هم در شرایطی که بیشتر بازی های محبت آمیز به خاطر کرونا معلق شده است یاری می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1644

به "پرسپولیسی ها دیگر خودخواه نیستند، نباید به گل محمدی ایراد گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیسی ها دیگر خودخواه نیستند، نباید به گل محمدی ایراد گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید