زیرخاکی با دعوت پیشتاز شد

به گزارش مجله جگوار، در بین برنامه ها و سریال های ماه رمضان، تا به امروز مجموعه زیر خاکی و برنامه دعوت از شبکه یک سیما بیشترین مخاطب را در هفته اول این ماه مبارک داشته اند.

زیرخاکی با دعوت پیشتاز شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما، با انتشار توئیتی از پیشتازی برنامه های شبکه یک سیما در هفته اول ماه رمضان اطلاع داد و نوشت: رئییس مرکز تحقیقات رسانه ملی، هفته نخست نظرسنجی برنامه های صداوسیما را به بنده اعلام نموده است که البته آمار نهایی را تا سه شنبه همین هفته رسما منتشر خواهیم کرد.

در نظرسنجی هفته نخست مرکز تحقیقات صداوسیما از برنامه های ما رمضانی شبکه های سیما، سریال زیرخاکی از شبکه یک سیما با 44 درصد مخاطب، مجموعه بچه مهندس3 شبکه دو با 33 درصد، سریال سرباز شبکه سوم با 24 درصد و سریال پدر پسری شبکه پنج سیما با 10 درصد مخاطب به ترتیب پرمخاطب ترین سریال های ماه رمضان محسوب میشوند.

همچنین در ویژه برنامه های افطار هم به ترتیب دعوت شبکه یک سیما، مثل ماه شبکه سوم و زندگی پس از زندگی شبکه چهارم سیما پیشتازند که طی روزهای آینده آخرین اخبار از این رقابت زیبا را اطلاع رسانی خواهم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1041

به "زیرخاکی با دعوت پیشتاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرخاکی با دعوت پیشتاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید