شانس جیمز باند برای اکران در عظیم ترین بازار جهانی

به گزارش مجله جگوار، فیلم نو جیمز باند با اسم زمانی برای مردن نیست پس از آنالیز و سانسور در چین، اجازه اکران خواهد داشت.

شانس جیمز باند برای اکران در عظیم ترین بازار جهانی

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از ورایتی، جدیدترین فیلم جیمز باند یعنی زمانی برای مردن نیست می تواند سال جاری شانس خود را در باکس آفیس چین امتحان کند، اما باید از سانسور رسمی این کشور عبور کند تا وارد بزرگ ترین بازار فیلم جهان گردد.

با وجود اینکه هنوز تاریخ اکران رسمی مشخص نشده، مسلماً این خبر خوبی برای هالیوود است، چون این بلاکباستر باید فروش جهانی قدرتمندی داشته باشد تا بودجه بزرگ 200 میلیون دلاری خود را جبران کند.

فیلم در ابتدا قرار بود دوم آوریل در آمریکای شمالی اکران گردد، اما این تاریخ به علت ادامه پاندمی به هشتم اکتبر منتقل شد. فیلم بعلاوه وارد تعدادی از بازار های اروپایی و آسیایی از جمله هنگ کنگ و تایوان خواهد شد و این اتفاق زودتر و در تاریخ های بیست ونهم سپتامبر و اول اکتبر می افتد.

اگر تاریخ اکران فیلم در بازار چین بیش از حد به تعویق بیفتد، این احتمال وجود دارد که انتشار نسخه های غیرقانونی فیلم باعث ضربه خوردن به فروش آن در بزرگ ترین بازار جهان گردد.

با این حال احتمال اکران همزمان در چین وجود ندارد، چون تمام آن تاریخ ها در میان تعطیلات یک هفته ای روز ملی چین هستند که از روز اول اکتبر شروع می گردد. در این بازه هیچ فیلم خارجی اکران نمی گردد تا چین بتواند پروژه های میهن پرستانه خودش را پخش کند. از جمله فیلم های بزرگ سال جاری می توان از نبرد دریاچه چانگژین نام برد که یک فیلم جنگی است.

زمانی برای مردن نیست بعلاوه ممکن است بخشی از سهم فروش تل ماسه را به خود اختصاص دهد که آن هم از سانسور داخلی چین عبور نموده و تایید شده که اکران خواهد شد، اما تاریخ دقیقی برایش مشخص نشده است. تل ماسه بعلاوه در هنگ کنگ، تایوان و دیگر بازار های بین المللی در اواسط سپتامبر اکران خواهد شد.

چین با اکران فیلم قبلی جیمز باند یعنی اسپکتر به مهم ترین بازار خارجی آن بدل شد. آن فیلم 881 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخت که 84 میلیون آن از چین آمد. چین بعلاوه چهارمین بازار بزرگ برای اسکای فال بود و 59 میلیون دلار فروش را برای آن فیلم به ارمغان آورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1823

به "شانس جیمز باند برای اکران در عظیم ترین بازار جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شانس جیمز باند برای اکران در عظیم ترین بازار جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید