غیاثی: سن ایچ خیلی خوب فوتسال بازی می نماید، نباید ترسو باشیم

به گزارش مجله جگوار، مدیرفنی تیم سوهان محمد سیما قم گفت: بازی با سن ایچ از حساسیت بالایی برخوردار است، آن ها فوتسال را خیلی خوب بازی می نمایند.

غیاثی: سن ایچ خیلی خوب فوتسال بازی می نماید، نباید ترسو باشیم

از وبلاگ نیک دل دیدن فرمایید.

مهدی غیاثی مدیر فنی تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم در گفت و گو با ، درباره بازی روز پنجشنبه این تیم برابر سن ایچ ساوه در چارچوب هفته بیستم رقابت های لیگ برتر گفت: بازی با سن ایچ ساوه یک ملاقات بسیار حساس و سختی است. هر 2 تیم در جدول از نظر امتیازی بسیار نزدیک هستند. در این ملاقات ما شرایط بهتری داریم، زیرا در خانه بازی می کنیم و از حمایت طرفدارانمان نیز برخورداریم. امیدوارم که تماشاگران روز پنجشنبه ما را تنها نگذارند و با حمایت های خود باعث شوند 3 امتیاز کامل بازی را کسب کنیم.

او درباره شرایط تیم سن ایچ ساوه هم گفت: سن ایچ سال جاری در لیگ برتر بسیار خوب کار نموده و در بسیاری از مسابقاتی که به میدان رفته است پیروز شده نتایج قابل قبولی کسب کند. نباید به هیچ عنوان جلوی این تیم، ضعیف و پر اشتباه ظاهر شویم، زیرا آن ها تیمی بسیار خطرناک و باهوش هستند که فوتسال را خیلی خوب بازی می نمایند.

غیاثی گفت: پس از آن که مدیرعامل باشگاه با محسن حسن زاده اختلاف پیدا کرد و باعث شد او از این تیم جدا گردد، قلی زاده مدیرعامل تیم تصمیم گرفت به جای حسن زاده، وحید غیاثی دستیار او را به عنوان سرمربی انتخاب کند. وحید غیاثی سابقه مربیگری در تیم های لیگ رجحان از جمله ارم کیش قم را دارد. زمانی که سوهان محمد سیما در دسته یک بازی می کرد غیاثی به عنوان سرمربی پیروز شد این تیم را به لیگ برتر بیاورد و همین موضوع نشان می دهد که او فرد با تجربه و کار بلد است که می تواند در ادامه مسابقات به ما یاری کند.

او همچنین درباره تقویت کادرفنی گفت: تصمیمی برای تقویت کادرفنی نداریم. قرار است با همان کادر قبلی تا انتها مسابقات لیگ ادامه دهیم.

مدیر فنی تیم سوهان محمد سیما درباره هدف این تیم در رقابت های لیگ برتر بیان داشت: با توجه به آن که تیم های بالای جدول سال جاری از نظر امکانات نسبت به تیم ما از شرایط بهتری برخوردارند، کار ما برای قهرمانی بسیار سخت خواهد بود. هدف اصلی تیم حضور در بین 8 تیم راه یافته به مرحله پلی آف است که خواسته تمامی بازیکنان و کادر فنی است.

مدیرفنی تیم سوهان محمد سیما توضیح داد: باز هم از تماشاگران خوبمان می خواهم که روز پنجشنبه در سالن حضور پیدا نمایند تا با حمایت های آن ها بتوانیم یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم. طرفداران بدانند که امثال حسن زاده ها و غیاثی ها یک روزی از این تیم جدا خواهند شد و آن چیزی که می ماند باشگاه سوهان محمد است که متعلق به خودشان است. امیدوارم با حمایت های خوبی که از تیم ما صورت می گیرد در انتها فصل بتوانیم نتیجه مطلوب کسب کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 644

به "غیاثی: سن ایچ خیلی خوب فوتسال بازی می نماید، نباید ترسو باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیاثی: سن ایچ خیلی خوب فوتسال بازی می نماید، نباید ترسو باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید