فرماندار خاش: طرح های نذر آب در نقاط بحران زده اجرا شوند

به گزارش مجله جگوار، فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: طرح های نذر آب با همکاری جمعیت هلال احمر و خیران در راستای تامین و ذخیره سازی آب روستاییان و عشایر در نقاط بحران زده این شهرستان اجرا شوند.

فرماندار خاش: طرح های نذر آب در نقاط بحران زده اجرا شوند

از وبلاگ ساعت دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، صاحب گل صالحی پنج شنبه 21 آذر در ملاقات مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان و شماری از مسئولان با خود گفت: یکی از تعهدات و برنامه های مهم جمعیت هلال احمر پیگیری برای تهیه و توزیع افزون بر 60 کیلومتر لوله خط انتقال آب، توزیع تانکر و آبرسانی بود که بایستی با هماهنگی بخشداران و سایر مسئولان دست اندکار در این شهرستان انجام گردد.

وی اضافه نمود: انتظار داریم مجتمع دانش آموزی از سوی هلال احمر برای دانش آموزان بی بضاعت و بازمانده از تحصیل راه اندازی گردد.

فرماندار خاش ادامه داد: راه اندازی چمن مصنوعی برای جوانان امدادگر و داوطلبان با مشارکت ورزش و جوانان از دیگر درخواست های این شهرستان است.

او بیان نمود: پیگیری برای استقرار دستگاه زنده یاب در جمعیت هلال احمر خاش برای مواقع ضروری و نیز تامین نیروی انسانی مورد احتیاج این جمعیت از مهمترین درخواست های مردم است.

رسول راشکی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان نیز گزارشی از خدمات این جمعیت به جامعه هدف استان در بخش های مختلف ارائه داد.

در ادامه بمناسبت هفته داوطلب از چند نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان خاش تقدیر شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 652

به "فرماندار خاش: طرح های نذر آب در نقاط بحران زده اجرا شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرماندار خاش: طرح های نذر آب در نقاط بحران زده اجرا شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید