فقط به کسب سهمیه المپیک و جبران ناکامی جهانی می اندیشم

به گزارش مجله جگوار، به گزارش خبرنگاران، وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد یکی از اوزانی است که مدعیان کشورمان هنوز پیروز به کسب سهیمه المپیک نشده اند و باید بزودی با حضور در پیکارهای گزینشی قاره آسیا این هدف را محقق کنند. خوشبختانه این وزن در کشتی آزاد از مدعیان پر تعداد و توانمندی سود می برد که اعزام هر کدام از آنها به مسابقات گزینشی می تواند خیال کادر فنی تیم ملی را برای کسب سهمیه المپیک آسوده کند و با کسب نتیجه مطلوب همراه باشد.

فقط به کسب سهمیه المپیک و جبران ناکامی جهانی می اندیشم

علی شعبانی یکی از مدعیان وزن 97 کیلوگرم است که چندی پیش توانست با درخشش در رقابتهای انتخابی تیم ملی کشتی آزاد به عنوان نفرت برتر معرفی شود و دوبنده تیم ملی را از آن خود کند. هر چند لغو رقابتهای جهانی به دلیل شیوع ویروس کرونا باعث شد تا وی نتواند در این آوردگاه بین المللی به میدان برود، اما او همچنان با انگیزه و روحیه بالا در انتظار مجالی برای عرض اندام و دستیابی به اهدافش است.

به همین دلیل علی شعبانی در گفتگو با خبرنگاران گفت: سال گذشته به عنوان ملی پوش ایران در مسابقات جهانی قزاقستان به میدان رفتم، اما آنطور که باید و شاید به نتیجه دلخواه نرسیدم. در نتیجه با تمام توان قصد دارم ناکامی سال گذشته را جبران کنم. من هنوز اهداف مهم و بزرگی پیش رو دارم که باید با انگیزه و جدیت همیشگی به دنبال رسیدن به آنها باشم و مطمئن باشید همچنان برای حفظ دوبنده تیم ملی می جنگم.

وی افزود: کشتی آزاد هنوز در این وزن پیروز به کسب سهمیه المپیک نشده، اما اگر کادر فنی به من اعتماد کند تا در مسابقات گزینشی المپیک به میدان بروند، با تمام وجود برای کسب این سهیمه به میدان خواهم رفت. ضمن اینکه با تمام وجود به حضور در المپیک می اندیشم و با همه توان مشغول تمرین هستم. البته در این وزن رقابت بین مدعیان بسیار نزدیک و حساس است و من هم حریفان بسیار خوبی همچون محمدیان و گلیج را پیش رو دارم. به هر حال مطمئنم هر کشتی گیری که بیشتر زحمت بکشد، مزد زحماتش را خواهد گرفت.

شعبانی در خاتمه در خصوص عملکردش در پیکارهای لیگ برتر نیز گفت: رقابتهای لیگ امسال با شرایط بسیار متفاوت و ویژه ای نسبت به سالهای گذشته پیگیری شد. تمامی کشتی گیران به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اردوها و لغو مسابقات مجبور به تمرینات انفرادی بودند و امکان تمرینات گروهی نبود. با تمام این شرایط باز هم شاهد پیکارهای خوبی در لیگ بودیم و سطح رقابت ها در برخی اوزان واقعاً بالا و حساس بود. ضمن اینکه برگزاری لیگ نقش بسزایی در حفظ آمادگی جسمانی و انگیزه کشتی گیران برای رویدادهای آینده داشت.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی کشتی آزاد ایران در پیکارهای جهانی سال 2019 قزاقستان در اوزان 57 کیلوگرم توسط رضا اطری، 86 کیلوگرم توسط حسن یزدانی و 125 کیلوگرم توسط یدالله محبی صاحب سهمیه المپیک شد و حالا باید در رقابت های گزینشی برای کسب سهمیه اوزان 65، 74 و 97 کیلوگرم تلاش کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1448

به "فقط به کسب سهمیه المپیک و جبران ناکامی جهانی می اندیشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فقط به کسب سهمیه المپیک و جبران ناکامی جهانی می اندیشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید