فلیک: هیچ کس به اندازه لواندوفسکی، سزاوار کسب جایزه مرد سال فوتبال فیفا نیست

به گزارش مجله جگوار، خبرگزاری خبرنگاران- هانسی فلیک پیش از رویارویی با وولفسبورگ در هفته دوازدهم بوندسلیگا به ستایش از اولیور گلاسنر، سرمربی گرگ ها پرداخت.

فلیک: هیچ کس به اندازه لواندوفسکی، سزاوار کسب جایزه مرد سال فوتبال فیفا نیست

به گزارش خبرنگاران، بایرن مونیخ و وولفسبورگ در هفته دوازدهم بوندسلیگا، فردا شب در آلیانتس آرنا به مصاف هم می فرایند. به نقل از وب سایت بایرن مونیخ، هانسی فلیک سرمربی باواریایی ها در کنفرانس خبری این ملاقات به مصدومان و شرایط لروی سانه، تمجید از وولفسبورگ و شرایط جایزه د بست پرداخت:

گورتسکا غایب عظیم بازی با وولفسبورگ

گورتسکا قطعا بازی فردا با وولفسبورگ را از دست می دهد. امیدواریم بتوانیم او را شنبه مقابل بایرلورکوزن در دسترس داشته باشیم. شرایط یوسوا کیمیش خیلی خوب پیش می رود اما او برای بازی فردا از گزینه هایمان نیست و باید چند روز بیشتر صبر کنیم. او باید به واکنش بدنش توجه کند. هافبک ها چه کسانی خواهند بود؟ گزینه هایمان محدود است و خودتان می توانید حدس بزنید. تیاگو دانتاش؟ او از ابتدای ژانویه مجاز به بازی برای تیم اصلی خواهد بود و یکی از گزینه های خط هافبک ما به شمار می آید. پیشرفت تیاگو دانتاش خوب بوده است. در حال حاضر او با مصدومیت مچ پا روبرو است.

اولیور گلاسنر تفکرات جالبی دارد

رقابت برای قهرمانی؟ چندین باشگاه، برای موفقیت در بوندسلیگا ترکیب های خوبی دارند. جدول رده بندی در حال حاضر نزدیک و فشرده است. در دو بازی آینده، سرنوشت ما در دست خودمان است و دو پیروزی می تواند امتیازات بسیار مهمی برای ما باشد. اولیور گلاسنر، سرمربی وولفسبورگ تفکرات فوتبالی جالبی دارد و تیمش آن ایده ها را خوب اجرا می نماید. بدون شرکت در مسابقات اروپایی، وولفسبورگ فرصت آماده سازی بیشتری برای بازی های لیگ دارد. آن ها فوتبال پر بازدهی بازی می نمایند و همواره به دنبال گلزنی هستند.

جایزه بهترین سرمربی سال برایم در اولویت نیست

لروی سانه؟ او اوضاع را دقیقا مثل من بیند؛ خودش معتقد است که جای زیادی برای پیشرفت دارد. سانه کیفیت بالایی دارد و تنها چیزی که احتیاج دارد، زمان است. مهم است که کل ماجرا را ببینید، نه فقط برهه کنونی؛ مصدومیتی شدید، انتقال به تیم جدید، سبک جدید و مجددا مصدومیت. طبیعتا کار سانه در یک سال اخیر سخت بوده است. فرم کومان؟ وقتی کینگزلی از فوتبال لذت ببرد، کیفیت بالایی به نمایش می گذارد. کومان شخصیت خوبی دارد و همواره در دسترس هم تیمی هایش است. کومان لیاقت تمجیدهایی که از او می گردد را دارد. لواندوفسکی در مراسم د بست؟ خوب می گردد اگر او ابتدا بتواند در بازی فردا یک یا دو گل بزند. هیچ کس به اندازه لواندوفسکی، سزاوار کسب جایزه مرد سال فوتبال فیفا نیست. برای برنده شدن لواندوفسکی دعا می کنیم. جایزه د بست مربیان، برایم در اولویت نیست.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1422

به "فلیک: هیچ کس به اندازه لواندوفسکی، سزاوار کسب جایزه مرد سال فوتبال فیفا نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فلیک: هیچ کس به اندازه لواندوفسکی، سزاوار کسب جایزه مرد سال فوتبال فیفا نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید