فوتبال ایران نه، من هوادار لیگ عربستان و الاتحادم ، با این بی احترامی بهتر است من نباشم!

به گزارش مجله جگوار، ملی پوش سابق ایران گفت: تیم های عربستانی با جذب برترین بازیکنان، لیگی قوی تشکیل داده اند و این موضوع باعث شده که صداوسیما برخی بازی های مهم این تیم ها را پوشش بدهد

فوتبال ایران نه، من هوادار لیگ عربستان و الاتحادم ، با این بی احترامی بهتر است من نباشم!

به گزارش خبرنگاران حسین کعبی در گفت وگویی درباره شرایط تیم ملی گفت:

چند وقتی است تیم ملی و لیگ برتر ایران را دنبال نمی کنم. ترجیح می دهم بازی های اروپا و فوتبال کشورهای عربی مخصوصاً عربستان را دنبال کنم.

وی اضافه نمود: تیم های عربستانی با جذب برترین بازیکنان، لیگی قوی تشکیل داده اند و این موضوع باعث شده که صداوسیما برخی بازی های مهم این تیم ها را پوشش بدهد. بنابراین جذابیت این لیگ خیلی بالا است. هوادار الاتحاد هستم و بازی های این تیم را دنبال می کنم.

بازیکن پیشین تیم ملی در پاسخ به این سؤال که کیفیت، علت بی توجهی او به لیگ و فوتبال ایران شده یا ناراحتی، توضیح داد:

از رفتارها در فوتبال ایران ناراحت نمی شوم، چون صاحبی ندارد. از طرف دیگر وقتی دنبال کیفیت هستید طبیعتاً کیفیت لیگ عربستان در حال حاضر بالاتر از کشور خودمان است. ترجیح می دهم زمانی را که می خواهم برای دیدن و آنالیز لیگ ایران بگذارم، به خانواده ام اختصاص دهم.

کعبی گفت: از کودکی عضو تیم های پایه بودم؛ اما اگر به من احترام نگذارند، بهتر است در این فوتبال نباشم. در گذشته امثال دکتر صدر، محصص و حاج رضایی کارشناسی فوتبال کشورمان را در برنامه ها انجام می دادند. در حال حاضر شما ببینید چه اشخاصی برای کارشناسی به تلویزیون می آیند و چه بازی هایی با چه کیفیتی برگزار می گردد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم های متمول عربی از جمله عربستانی ها متحمل شکست می شوند، گفت:

مطمئن باشید تیم های ایرانی با انگیزه زیادی مقابل آنها قرار می گیرند و اینطور نیست که بگوییم گل های زیادی دریافت می نمایند. همانطور که فولاد سال گذشته مقابل الهلال بازی خوب و قابل احترامی به نمایش گذاشت و تنها یک گل خورد.

کعبی پیرامون درباره اینکه آیا محمدامین حزباوی بعد انتقال به السد قطر از لحاظ فنی و فوتبالی، پیشرفت می نماید، یادآور شد:

محمدامین حزباوی برترین کار را انجام داد که در سن پایین از فوتبال ایران خارج شد. بعد از الهلال و الاتحاد، السد یکی از برترین تیم های آسیا است. با توجه به سن کم حزباوی، او فرصت دارد و می تواند به فوتبال اروپا هم برسد. من در السد بازی کردم و به شرایط آنجا شناخت دارم به همین علت معتقدم می تواند در این باشگاه موافق باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 شهریور 1402 بروزرسانی: 13 شهریور 1402 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2328

به "فوتبال ایران نه، من هوادار لیگ عربستان و الاتحادم ، با این بی احترامی بهتر است من نباشم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال ایران نه، من هوادار لیگ عربستان و الاتحادم ، با این بی احترامی بهتر است من نباشم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید