قبیله آگوری ها؛ آیا آدمخواران وجود دارند؟ ، فروش بلیط هواپیما به مقصد هندوستان

به گزارش مجله جگوار، همه ما داستان هایی درباره آدمخواران شنیده ایم. اما کریستیانو اوستینلی، عکاس ایتالیایی که از قبیله آگوری در شهر واراناسی هندوستان ملاقات کرد، تصاویری از این قبیله منتشر کرد که شامل راهبانی است که مراسمی از قبیل خوردن گوشت انسان و بعلاوه خوردن خون و دیگر ضایعات بدن در جمجمه انسان را برگزار می نمایند. در ادامه این مقاله با مجله خبرنگاران همراه باشید.

قبیله آگوری ها؛ آیا آدمخواران وجود دارند؟ ، فروش بلیط هواپیما به مقصد هندوستان

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور بمبئی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

کریستیانو از نحوه زندگی مردم این منطقه دورافتاده عکس های زیادی گرفت. او می گوید: این منطقه بسیار اسرارآمیز است و مردم هندوستان از این مکان وحشت دارند. گفته می شود این افراد می توانند آینده را پیشگویی نموده، روی آب راه بروند و پیشگویی های شیطانی داشته باشند.

این راهبان از ترکیب مواد دارویی و مدیتیشن برای رسیدن به حالت خلسه و نزدیک شدن به خدای هندو، لرد شیوا استفاده می نمایند. آگوری ها اعتقاد دارند با انجام اعمالی که دیگران ناشایست و آزاردهنده می پندارند، می توانند به درجاتی از روشنگری و دانایی برسند.

از دیگر مراسم آزاردهنده راهبان آگوری خوردن سر حیوانات زنده، پوشاندن بدن خود از خاکستر اجساد سوخته و انجام عبادت بر روی این اجساد است.

این قبیله در میان مکان هایی که مخصوص مرده سوزی است زندگی می نمایند. آنها اعتقاد دارند لرد شیوا و الهه کالیما در این مکان ها حضور دارند و از آنچه مردم دور می ریزند تغذیه می نمایند. آنها بعلاوه اعتقاد دارند که جسم و خون فانی است و بدن انسان بی اهمیت و ناچیز است. آگوری ها اغلب از دنیای مادی فاصله می گیرند و از لباس و پوشش استفاده نمی نمایند تا بدن انسان را در خالصانه ترین و خاکی ترین شرایط ممکن نشان دهند.

آن ها این عقیده را با زندگی کردن در قبرستان ها و احاطه کردن خود با مرگ و تباهی نشان می دهند. ریشه قبیله آگوری به بابا کینارام، اهل فرقه پروتستان در قرن 17 بازمی شود که گفته می شود تا سن 170 سالگی زندگی کرد.

برای خرید بلیط آنلاین هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1800

به "قبیله آگوری ها؛ آیا آدمخواران وجود دارند؟ ، فروش بلیط هواپیما به مقصد هندوستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قبیله آگوری ها؛ آیا آدمخواران وجود دارند؟ ، فروش بلیط هواپیما به مقصد هندوستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید