لزوم همکاری همه مسئولان برای برگزاری کنکور سراسری در ماهشهر

به گزارش مجله جگوار، مدیر آموزش و پرورش ماهشهر گفت: برای برگزاری کنکور سراسری با شرایط کنونی کرونا نیازمند همراهی و همکاری مسئولان هستیم.

لزوم همکاری همه مسئولان برای برگزاری کنکور سراسری در ماهشهر

به گزارش از ، عبدالخالق درویشی مدیر آموزش و پرورش ماهشهر گفت: با توجه به اینکه کنکور همه ساله و هم زمان در سراسر کشور برگزار می گردد، با وجود ویروس کرونا باید اصول بهداشتی به جد رعایت گردد و برای برگزاری این آزمون نیازمند همکاری مسئولان هستیم.

او اضافه کرد: در کنکور سراسری 1400 در این شهرستان 3 هزار و 240 داوطلب در 5 گروه آزمایشی، هنر 317 نفر صبح چهارشنبه 9 تیر، علوم انسانی 698 نفر صبح پنجشنبه 10 تیر، علوم ریاضی و فنی 396 نفر صبح پنجشنبه 10 تیر، علوم تجربی یک هزار و 450 نفر صبح آدینه 11 تیر و زبان های خارجه 379 نفر صبح شنبه 12 تیر به رقابت خواهند پرداخت.

درویشی با اشاره به اینکه سلامت دانش آموزان برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است، بیان داشت: در بحث ضدعفونی حوزه ها، تامین امنیت حوزه ها، سلامت بهداشتی، تجمع اطراف حوزه ها، تمهیدات لازم برای قطع نشدن آب، برق، تلفن و ... نیازمند همراهی دستگاه ها و نهادها هستیم.

مدیر آموزش و پرورش ماهشهر توضیح داد: کنکور، 12 سال کوشش خانواده ها و دانش آموزان است و وظیفه آحاد جامعه از مسئولان گرفته تا مردم جهت برگزاری هر چه بهتر این رویداد مهم سنگین است.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1803

به "لزوم همکاری همه مسئولان برای برگزاری کنکور سراسری در ماهشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم همکاری همه مسئولان برای برگزاری کنکور سراسری در ماهشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید