ما را تنها گذاشته اند، مکتب شاهین دچار خدشه نشود

به گزارش مجله جگوار، خبرنگاران/لرستان سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر از اینکه مسئولین تیمش را حمایت نمی نمایند انتقاد کرد.

ما را تنها گذاشته اند، مکتب شاهین دچار خدشه نشود

مهدی قنبری پس از شکست تیمش مقابل خیبر خرم آباد بیان نمود: بازیکنان تیمم علیرغم مسائلی که داشتند یک بازی خوب و جوانمردانه در برابر تیم خیبر انجام دادند.

وی ادامه داد: تمام لذت ما در فوتبال همین خوشحالی مردم و حمایت کردن شما است.

قنبری اضافه کرد: با توجه به تمام مسائلی که داشتیم امروز فقط بخاطر روح فوتبال و بخاطر سلامت فوتبال آمدیم.

وی با بیان اینکه ساعت پنج صبح به خرم آباد رسیدیم، اضافه کرد: سعی کردیم از تمام داشته های موجود استفاده کنیم تا مکتب فوتبال شاهین دچار خدشه ای نگردد.

قنبری بیان نمود: قبل از از بازی خیلی در خصوص مسائل فنی بحث کردم، از تیمی که یک ماه تمرین نداشته و یا در یک ماه عملا سه جلسه تمرین کند و 15 ساعت در راه باشد و بازیکنانی که دو تا سه ساعت خوابیدند چه انتظاری باید داشت؟

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با بیان اینکه ما به سختی تردد می کنیم دلیل آن هم عدم مسئولیت پذیری مسئولین است، گفت: تیمی را تشکیل دادند و حمایت نمی نمایند، متاسفانه ما را تنها گذاشته اند؛ در خصوص یک تفکر و یک جریانی که مکتب دارد نظر می دهند.

قنبری گفت: خیبر خرم آباد، شاهین بوشهر، تراکتور، پرسپولیس و ... دارای یک مکتب هستند و ریشه از یک استان هستند. خیلی بد است که در خصوص یک مکتب، فلسفه و هویت نظر مخالف می دهند و با هویت مردم بازی می نمایند.

وی گفت: در بازی تحلیل بدنی ما را دچار مشکل کرد و نبود بازیکن در پست های تخصصی ما را دچار مشکل کرد. دفاع چپ را دفاع وسط گذاشته بودیم و هافبک چپ را مهاجم و سعی کریم بازی جوانمردانه و خوبی داشته باشیم.

سرمربی شاهین بوشهر در پاسخ به سوال خبرنگاران که صحبت هایی مبنی بر اینکه از ادامه مسابقات انصراف بدهید تا چه حد درست است؟ گفت: قرار بود هفته دوم انصراف بدهیم ولی اینقدر مکتب ما قوی هست و دوستان خوبی داریم که اگر به وسیله شهرداری هم حمایت نشویم دوستانی که مکتب شاهین را می شناسند به ما یاری می نمایند.

قنبری بیان نمود: همواره از مسائل و جملات تکراری می گوییم و امیدواریم روزی مسائل مرتفع گردد تا بیاییم حرف جدیدی بزنیم. متاسفانه این مسائل رفته رفته تا خرخره گلوی ما رو گرفته و فشار روی ما هست. مردم اصرار دارند که بمانیم تا بالاخره یکنفر یک روز بیاید و یاری کند ما هم منتظر هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2032

به "ما را تنها گذاشته اند، مکتب شاهین دچار خدشه نشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ما را تنها گذاشته اند، مکتب شاهین دچار خدشه نشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید