مدیران دستگاه های اجرایی بوشهر ارتباط خود را با جامعه بیشتر نمایند

به گزارش مجله جگوار، به گزارش خبرنگاران، مجید خورشیدی یکشنبه شب در مراسم جشن کارمند و غدیر ضمن تبریک هفته دولت و دهه امامت گفت: همه ما باید عامل به فرمایشات امام علی (ع) باشیم و نهج البلاغه برای ما کارگزاران سرتا سر درس است.

مدیران دستگاه های اجرایی بوشهر ارتباط خود را با جامعه بیشتر نمایند

وی با بیان اینکه شهرستان دشتی نگین فرهنگ جنوب و از عالمان و شاعران بنامی برخودار است، اضافه نمود: همه ما به عنوان کارگزاران این دولت باید وفادار به دولت باشیم و از برنامه های دولت حمایت کنیم.

خورشیدی با تاکید بر اینکه مردم حق بزرگی بر گردن ما دارند، ادامه داد: برخی از کارمندان دستگاه های اجرای دنبال راهی می گردند که کار ارباب رجوع را انجام ندهند و خیلی ها نیز از تمامی ظرفیت های قانونی استفاده می نمایند و کار مردم را انجام می دهند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه های اجرایی ارتباط خود را با جامعه بیشتر نمایند، اضافه نمود: قطعا در سطح جامعه مدیرانی که با جامعه ارتباط ندارند نمره خوبی در ارزیابی از جامعه دریافت نمی نمایند.

خورشیدی توضیح داد: باید اجازه دهیم مورد نقد قرار بگیریم نقد مدیران را اصلاح می نماید.

وی خاطر نشان کرد: یکی از نقاط ضعف دولت علی رغم همه نقاط قوت عدم گزارش دهی مطلوب است که ضرورت دارد مدیران عملکرد دولت را به نحو مطلوب به جامعه انعکاس بدهند تا مردم در جریان این خدمات ارزشمند قرار بگیرند.

خورشیدی گفت: از سال آینده بخش قابل توجه ای از نمره ارزشیابی مدیران به میزان ارتباط آنها با رسانه تعلق می گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 22

به "مدیران دستگاه های اجرایی بوشهر ارتباط خود را با جامعه بیشتر نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران دستگاه های اجرایی بوشهر ارتباط خود را با جامعه بیشتر نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید