معرفی فرصت های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان در نمایشگاه شهر گردشگر

به گزارش مجله جگوار، معاون گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: 32 فرصت سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان در نخستین نمایشگاه شهر گردشگر معرفی گردید.

معرفی فرصت های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان در نمایشگاه شهر گردشگر

مجتبی میرحسینی معاون گردشگری سیستان و بلوچستان امروز چهارشنبه 7 شهریور 97 در حاشیه نمایشگاه شهر گردشگر در مجموعه ایران مال در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: 32 فرصت سرمایه گذاری استان در مناطق نمونه گردشگری و روستاهای هدف گردشگری در این نمایشگاه به سرمایه گذاران معرفی گردید.

او توضیح داد: نمایشگاه شهر گردشگر فرصتی برای معرفی ظرفیت های گردشگری و بازاریابی و توسعه برندینگ استانهای مختلف بود.

میرحسینی افزود: تبدیل شدن به شهر گردشگر امروز به یکی از موضوعات و دغدغه های مسئولان شهرها تبدیل گردیده است چراکه توسعه گردشگری ایجاد اشتغال و درآمد پایدار را در نقاط مختلف به دنبال دارد.

معاون گردشگری سیستان و بلوچستان افزود: مبانی بسیار مفیدی در طرح شهر گردشگر مطرح گردیده است و شهرها در این طرح از موارد و موضوعاتی که بدون استفاده باقی مانده بودند برای توسعه شهر و درآمدزایی بهره برداری می نمایند، امیدواریم سیستان و بلوچستان به عنوان یکی از شهرهای پایلوت برای اجرای این طرح انتخاب گردد.

او ادامه داد: تمام فرصت های سرمایه گذاری استان آماده و محیای ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی است، تمام این پروژه ها زیرساخت های لازم برای ورود سرمایه گذاران را دارند و اداره کل میراث فرهنگی استان با واگذاری زمین و ارائه تسهیلات بانکی از سرمایه گذاران حمایت می نماید.

میرحسینی اظهار کرد: سیستان و بلوچستان معروف به هندوستان کوچک یکی از زیباترین نقاط کشورمان است که گردشگران می توانند با سفر به این استان با ظرفیت های ایران فرهنگی آشنا شوند.

معاون گردشگری افزود: امیدواریم این نمایشگاه و معرفی ظرفیت های گردشگری و سرمایه گذاری استانها به ویژه استانهای کمتر دیده گردیده در شناخته شدن مناطق مختلف کشور، توزیع گردشگر و توزیع عادلانه ثروت موثر واقع گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 12 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 25

به "معرفی فرصت های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان در نمایشگاه شهر گردشگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی فرصت های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان در نمایشگاه شهر گردشگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید