معرفی هتل اکسلسیور سائوپائولو ، 4 ستاره

به گزارش مجله جگوار، هتل اکسلسیور سائوپائولو | excelsior sao Paulo Hotel

این هتل که دارای 198 اتاق در 23 طبقه می باشد، در سبک Art-deco در مرکز شهر سائو پائولو واقع شده و در آن از اتاقهای مدرن تشکیل شده است. هتل اکسلسیور سائوپائولو excelsior sao Paulo Hotel تنها چند بلوک از میدان ریپابلیکا فاصله دارد. رستوران هتل غذا برای صبحانه، ناهار و شام سرو می نماید و مهمانان می توانند از نوشیدنی های مختلف در کافه لابی لذت ببرند. این هتل در فاصله چند دقیقه از ایستگاه متروی Praça da República و سائو بنتو و بعلاوه چندین تئاتر، رستورانها و کافه ها فاصله دارد. در ادامه همراه خبرنگاران ویژگی های این هتل را نظیر خصوصیات رفاهی، تفریحی، اتاق ها و فاصله آن با جاذبه های مختلف شهر سائوپائولو بیان می کنیم.

معرفی هتل اکسلسیور سائوپائولو ، 4 ستاره

خدمات رفاهی هتل اکسلسیور سائوپائولو

امکانات خشکشویی، اینترنت وای فای رایگان در تمام بخش های هتل و منطقه ها عمومی هتل و امکانات برگزاری جلسات که با 6 اتاق جلسه برای مهمانان فراهم شده است، بخش کوچکی از امکانات و خدمات این هتل 4 ستاره می باشد. از دیگر خدماتی که هتل ارائه می دهد، می توان به خدمات نگهبانی و خدمات میز پذیرش که به صورت 24 ساعته فعالیت دارد، اشاره نمود. می توانید زمانی که در این هتل اقامت دارید از امکاناتی مثل دستگاه فکس و فتوکپی بهره ببرید. پذیرش هتل نیز در تمام 24 ساعت روز خدمات ارائه می دهد و دارای انبار چمدان نیز می باشد که در زمان های ضروری که باید اتاق را تحویل دهید می توانید چمدان خود را به امانت بگذارید. در این هتل صبحانه بدون هزینه اضافی ارائه می گردد و پارکینگ با هزینه اضافی در دسترس است. دارای روزنامه های رایگان در لابی هتل می باشد. شما می توانید از ساعت 14:00 تا 18:00 وارد هتل شوید و در نظر داشته باشید تا قبل از ساعت 12:00 نیز می بایست اتاق خود را تحویل دهید.

امکانات تفریحی هتل اکسلسیور سائوپائولو

این هتل دارای امکانات تفریحی و ورزشی از جمله مرکز و تمکانات تناسب اندام می باشد و دارای یک کافه است که با ارائه انواع نوشیدنی ها لحظات خوشی را برای شما به ارمغان می آورد.

رستوران هتل

صبحانه بوفه ای هر روز صبح از ساعت 6 تا 10 صبح سرو می گردد.

رستوران اورو پرتو Ouro Preto: این رستوران صبحانه، ناهار و شام ارائه می دهد.

خدمات اتاق 24 ساعته در دسترس است.

امکانات اتاق های هتل

اینترنت رایگان سیمی، تهویه مطبوع و بعلاوه تلویزیون ال سی دی است که کانال های جهانی را ارائه می دهد جزئی از امکانات اتاق های این هتل 4 ستاره می باشد. خدمات نظافت روزانه به همراه سرویس حمام اتاق های هتل که دارای تجهیزات هستند بخش دیگری از خدمات این اتاق ها هستند. از سایر امکانات اتاق ها می توان به تلفن و یخچالی کوچک اشاره نمود. در صورتی که احتیاج از طریق یا خدمات دیگری داشتید دیگری داشتید می توانید به میز پذیرش مراجعه کنید، برای دریافت تخت اضافی می توانید آن را با پرداخت هزینه از میز پذیرش درخواست کنید. برای رزرو اتاق و یا تماشا عکس های بیشتر از آن، می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل اکسلسیور سائوپائولو

  • اتاق دابل با تخت دابل: 25 مترمربع متراژ داشته، دو تخت دو نفره بزرگ درون آن گذاشته شده است و دارای حمام خصوصی می باشد.
  • اتاق دابل اکسکیوتیو: 25 مترمربع متراژ داشته، یک تخت دو نفره بزرگ درون آن گذاشته شده است و دارای حمام خصوصی می باشد.
  • اتاق تویین: 25 مترمربع متراژ داشته، دو تخت یک نفره درون آن گذاشته شده است و دارای حمام خصوصی می باشد.
  • اتاق تریپل: 25 مترمربع متراژ داشته، دو تخت یک نفره درون آن گذاشته شده است و دارای حمام خصوصی می باشد.

هتل با جاذبه های سائوپائولو

  • مرکز خرید سنتر 3: این جاذبه نیز به شما نزدیک است و 5 کیلومتری هتل می باشد. پیاده روی 33 دقیقه با مترو 20 دقیقه و اگر با تاکسی بروید، 13 دقیقه در راه خواهید بود.
  • گوگل سائوپائولو : با شما 5 کیلومتر فاصله دارد. تاکسی این راستا راه 26 دقیقه ای می رود. مترو را اگر سوار شوید، 31 دقیقه ای به این مرکز خرید می رسید و البته پیاده روی نیز گزینه خوبی است که 94 دقیقه طول می کشد.
  • مرکز فرهنگی سائوپائولو CCSP: با هتل تقریبا 600 متر فاصله دارد. یک تاکسی سواری 4 دقیقه ای و مترو 5 دقیقه ای باید برای رسیدن به آنجا زمان بگذارید.
  • کلیسای جامع سائوپائولو: 1 کیلومتر دور تر از هتل می باشد که هم تاکسی می تواند طی 10 دقیقه شما را ببرد و هم مترو و اتوبوس موجود است که بسته به خطی که انتخاب می کنید، بین 14 تا 17 دقیقه طول خواهد کشید.
  • موزه هنری سائوپائولو : فاصله ای حدود 5 کیلومتر برای رسیدن به این جاذبه باید طی کنید که با مترو 19 دقیقه و با تاکسی 15 دقیقه طول می کشد.
  • فرودگاه سائوپائولو-کُنگونهاس: 6 کیلومتر با شما فاصله دارد. از طریق تاکسی می توانید حدود 37 دقیقه بعد به فرودگاه برسید و اگر از اتوبوس بهره ببرید، 47 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فرودگاه بین المللی گوارالوس: 8 کیلومتر از شما دورتر است که از طریق تاکسی 44 دقیقه به آن خواهید رسید.

موقعیت هتل اکسلسیور سائوپائولو

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

برزیل، 01506-000، سائو پائولو اس پی، سنترو - 770 ، خیابان ایپرانگا

Av. Ipiranga, 770 - Centro, São Paulo - SP, 01040-000, Brazil

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2063

به "معرفی هتل اکسلسیور سائوپائولو ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل اکسلسیور سائوپائولو ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید