مقابل پرسپولیس برد می خواهیم، بدبختی لیگ ما بی برنامگی است

به گزارش مجله جگوار، رسول کربکندی در مصاحبه با خبرنگاران، با اشاره به سه ملاقات خارج از خانه ذوب آهن در لیگ و جام حذفی گفت: از نیم فصل دوم فقط سه بازی در داخل خانه داشته ایم. چهار بازی ما با پدیده، گل گهر و استقلال (دو مسابقه) خارج از خانه بود که این کار را برایمان سخت کرد. این زمان گذشته است و آماده بازی با پرسپولیس هستیم. پرسپولیس تیم قدرتمند و آماده ای است اما شرایطمان در جدول به گونه ای است که احتیاج به سه امتیاز داریم.

مقابل پرسپولیس برد می خواهیم، بدبختی لیگ ما بی برنامگی است

عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن درباره اینکه آیا این تیم برابر پرسپولیس هم بازی بسته ای انجام می دهد یا هجومی تر خواهد بود؟ توضیح داد: این را باید از مجتبی حسینی سرمربی تیم بپرسید ولی شناخت من از تفکرات حسینی این است که بیشتر به انسجام خط دفاعی می پردازد. این برنامه در بازی با استقلال در لیگ برتر خیلی خوب انجام شد اما در جام حذفی وقتی از استقلال گل خوردیم، نظم تیمی به هم خورد.

کربکندی با تاکید بر اینکه هدف اصلی ذوب آهن مقابل پرسپولیس گل نخوردن است، در مورد غیبت سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس در این مسابقه اظهار کرد: هر بازیکن تاثیرگذاری که در یک مسابقه نباشد می تواند به تیم مقابل یاری کند. سیدجلال به خط دفاعی پرسپولیس انسجام بیشتری می دهد و نبودش می تواند به ما یاری کند اما پرسپولیس مهره های خوب دیگری دارد که جایگزین می شوند. علاوه بر این، پرسپولیس در خط حمله اثرگذاری خیلی خوبی دارد.

رسول کربکندی

سخنگوی باشگاه ذوب آهن در پاسخ به سئوالی مبنی بر اظهارات فراز کمالوند سرمربی سایپا بعد از بازی با پیکان و ارتباط دادن مسائل داوری آن مسابقه به ذوب آهن اصفهان، تاکید نمود: اینکه سرمربی سایپا بعد از آن بازی نام ذوب آهن و نساجی را نام نمود، غیر حرفه ای و خلاف واقع بود. ذوب آهن از مظلوم ترین تیم های لیگ است و بیشترین اشتباهات داوری علیه ما بوده است. اگر ذوب آهن در انتهای جدول است، فقط و فقط به خاطر اشتباهات داوری است. ذوب آهن حق خودش را هم نمی تواند بگیرد و اینکه آقایان این مسائل را نام می نمایند جای تعجب دارد.

کربکندی بعلاوه از فدراسیون فوتبال خواست هرچه زودتر برای اتفاقات بازی پیکان و سایپا رای خود را بدهد. وی گفت: تا جایی که می دانم برای حضور بازیکن اضافی در زمین، قانون مشخصی نداریم. چند سال پیش که خودم سرمربی ذوب آهن بودم و با همین سایپا بازی داشتیم، قانون استفاده از تنها سه بازیکن خارجی در زمین مشخص شده بود. ما به اشتباه لئون استپانیان را وارد زمین کردیم که حتی توپ به پایش نخورد. آن بازی با نتیجه تساوی یک - یک تمام شد. فدراسیون فوتبال در نهایت یک امتیاز را از ذوب آهن گرفت اما امتیاز دیگری به تیم سایپا نداد. یا در بازی با ماشین سازی در اصفهان که 12 بازیکن در زمین حضور داشتند که تصمیمی برای آن گرفته نشد.

وی اضافه کرد: هیچ مسابقه ای به خاطر این اشتباه سه بر صفر نشده است و من مثال هایش را از داخل ایران به شما گفتم. بازی پیکان و سایپا هم شرایط سه بر صفر شدن نتیجه به سود سایپا را ندارد. در این ماجرا، داور چهارم، ناظر و سرپرست تیم پیکان مقصر بوده اند که می توانند آنها را جریمه نمایند.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن در سرانجام در مورد طولانی شدن مسابقات لیگ برتر و جام حذفی ایران در مقایسه با لیگ سایر کشورها، گفت: یکی از بدبختی های لیگ ما بی برنامگی آن و تعطیلات زیاد بازی ها است. دوباره مسابقات لیگ برای تیم ملی تعطیل می گردد. تعدادی از تیم های میانه جدول که نه شانس کسب سهمیه دارند و نه خطر سقوط آنها را تهدید می نماید، ممکن است با تعطیلی مدام لیگ لطمه نخورند اما برای تیم هایی مثل ما، این تعطیلات فوق العاده خطرناک است. لیگ فرسایشی شده و بازیکنان خسته هستند. کادر فنی در این شرایط کار سختی دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1749

به "مقابل پرسپولیس برد می خواهیم، بدبختی لیگ ما بی برنامگی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقابل پرسپولیس برد می خواهیم، بدبختی لیگ ما بی برنامگی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید