منوی تازه هواپیمایی لوفت هانزا در پروازهای اکونومی

به گزارش مجله جگوار، رونمایی از منوی نو هواپیمایی لوفت هانزا

غذای هواپیما اگر نه مهم ترین، اما یکی از قابل توجه ترین عوامل در کیفیت پرواز مسافران است. یک وعده غذای خوشمزه و باکیفیت می تواند لذت سفر را دوچندان کند و تجربه خوبی از پرواز به مسافران بدهد. هواپیمایی لوفت هانزا (Lufthansa) به عنوان یکی از باسابقه ترین و معتبرترین ایرلاین های جهان همیشه توجه ویژه ای به بحث کیترینگ و غذای هواپیما داشته است. سرویس آلاکارت (a la carte) هواپیمایی لوفت هانزا امکان انتخاب غذا از بین منویی متنوع را به مسافران می دهد و تا به امروز تنها در پرواز فرست کلاس و بیزنس کلاس ارائه می شد. اما قرار است این سرویس ویژه در پروازهای اکونومی نیز به مسافران عرضه گردد. از این پس مسافران اکونومی لوفت هانزا نیز می توانند امکان انتخاب غذا را داشته باشند. با خبرنگاران همراه باشید تا در خصوص منوی نو هواپیمایی لوفت هانزا بیشتر بدانیم.

منوی تازه هواپیمایی لوفت هانزا در پروازهای اکونومی

غذای هواپیما

پروازهای طولانی مدت برای برخی افراد فرصتی برای استراحت و برای برخی دیگر اذیت نماینده است. مدت زمان طولانی پرواز می تواند حوصله مسافران سر ببرد و آن ها را کلافه کند. قبلا در مطالب در خصوص شیوه های سرگرم شدن در پروازهای طولانی صحبت کردیم. ایرلاین ها سعی می نمایند با ارائه بالش، پتو و تسهیلات رفاهی (مثل چشم بند و صداگیر) رفاه و راحتی بیشتری برای مسافران فراهم نمایند و سیستم های تفریح نیز از جمله امکاناتی هستند که می توانند مسافران را در طول پرواز سرگرم نمایند. اما اینجاست که اهمیت غذای هواپیما نمود بیشتری پیدا می نماید. یک وعده غذای خوشمزه که با تزئینی زیبا و چشم نواز سرو می گردد نیز می تواند به برترین شکل خستگی سفر را از تن بیرون کند و تجربه پرواز را به تجربه ای خوشایند و لذتبخش تبدیل کند. منوی تازه هواپیمایی لوفت هانزا سرویس ویژه ای است که قرار است از تابستان 2018 به مسافران ارائه گردد. این سرویس ویژه به مسافران اکونومی و پرمیوم اکونومی ارائه می شد و آن ها قادر خواهند بود از بین 7 نوع غذای متنوع یکی را انتخاب نمایند. این سرویس پیش از این تنها در پروازهای فرست کلاس و بیزنس کلاس ارائه می گردد و مسافران اکونومی با غذاهای معین و از قبل معین شده پذیرایی می شدند. اما از تابستان 2018 مسافران اکونومی لوفت هانزا نیز می توانند امکان انتخاب غذای خود را داشته باشند.

امکان انتخاب از بین 7 نوع غذا

وقتی بحث غذا خوردن در ارتفاع 10000 متری مطرح می گردد انتخاب ها معمولا محدود هستند. مسافران، به ویژه در بخش اکونومی امکان انتخاب غذا را ندارند و غذایی معین شده به آن ها داده می گردد. اما هواپیمایی لوفت هانزا سرویس غذای آلاکارت را راه اندازی نموده است؛ و خبر راضی نماینده این است که این سرویس صرفا مخصوص فرست کلاس و بیزنس کلاس نیست و مسافران اکونومی نیز می توانند از این سرویس ویژه استفاده نمایند. از تابستان 2018، مسافرانی که بلیط هواپیمای لوفت هانزا را از مبداء آلمان خریداری نمایند می توانند در پروازهای طولانی (با پرداخت مبلغی جداگانه) از بین 7 غذا به دلخواه خود انتخاب نمایند. منوی تازه هواپیمایی لوفت هانزا به گونه طراحی شده که افرادی که غذایی سلامت تر و رژیمی تر می خواهند نیز امکان انتخاب داشته باشند.

مسافران می توانند از بین غذاهایی مثل استیک گریل شده، جعبه بنتو شامل سوشی های سنتی ژاپنی و اسنک های خوشمزه انتخاب نمایند. غذاهای مدیترانه ای، پاستا و میگو و کاری تایلندی نیز به مسافران ارائه می گردد. تمام غذاها در ظروف سرامیک شکیل سرو و در اولین وعده غذایی به مسافران ارائه می گردد. طبق برنامه ریزی ها قرار است منوی تازه هواپیمایی لوفت هانزا در تمام پروازهای بین قاره ای که از فرانکفورت و مونیخ انجام می شوند ارائه گردد. مسافران برای استفاده از سرویس منوی تازه لوفت هانزا باید مبلغی بین 19 و 33 یورو بپردازند و تا 24 ساعت قبل از پرواز امکان رزرو این سرویس در وبسایت لوفت هانزا وجود دارد. هواپیمایی لوفت هانزا اعلام نموده که این سرویس جایگزین سرویس غذای عادی نخواهد بود و مسافران می توانند در صورت تمایل از منوی تازه هواپیمایی لوفت هانزا استفاده نمایند.

تغییر رنگ لوگوی لوفت هانزا

آن طور که از شواهد برمی آید لوفت هانزا یک خانه تکانی اساسی انجام داده و تمام بخش ها را مورد بازسازی و نوسازی قرار داده است. این تغییرات لوگوی خود لوفت هانزا را نیز دربرگفته است. شرکت هواپیمایی لوفت هانزا با حدود 70 سال سابقه یکی از قدیمی ترین و مشهورترین ایرلاین های آلمان و جهان به شمار می رود. لوگوی مشهور این ایرلاین یک پرنده است که در زمینه ای زرد رنگ طراحی شده است. این لوگو به نماد شناخته شده این ایرلاین بدل شده بود. اما این شرکت تصمیم گرفته این لوگو را کمی تغییر بدهد و اکنون رنگ پس زمینه لوگوی لوفت هانزا به آبی تغییر پیدا نموده است.

اولین رونمایی از لوگوی تازه لوفت هانزا در ماه پیش رخ داد و مسافران، لوگوی تازه را روی یک هواپیمای بوئینگ 747-8 مشاهده کردند. لوفت هانزا دارای حدودا 300 فروند هواپیما در ناوگان هواپیمایی خود است و تغییر لوگوی این تعداد هواپیما 8 سال زمان احتیاج دارد! تا سرانجام سال 2018 می توان نهایتا لوگوی 40 فروند هواپیما را به لوگوی تازه تغییر داد. پس از تغییر رنگ تمام لوگوها، از این پس مسافران لوگوی قدیمی را تنها در تابلوی خوشامدگویی در هنگام ورود به هواپیما خواهند دید.

طراحی تازه جایگاه های هواپیما

منوی تازه هواپیمایی لوفت هانزا طبق اعلام رسمی این شرکت از ماه می 2018 راه اندازی خواهد شد. ارائه منوی تازه لوفت هانزا در پروازهای اکونومی چند ماه پس از طراحی تازه جایگاه های بیزنس کلاس اجرا شده است. این جایگاه ها که اختصاصا برای هواپیمایی لوفت هانزا طراحی شده اند از سال 2020 در تمام پروازهای این ایرلاین استفاده می شوند. مقدار و ابعاد این جایگاه ها با ساختار هواپیمای بوئینگ 777-9 که کابین عریض تری دارد کاملا همخوانی دارد. نحوه چینش جایگاه ها به صورت 1-1-1/1-2-1 خواهد بود، به همین علت تمام افراد به راهرو دسترسی خواهند داشت و لازم نیست برای رفتن به سرویس بهداشتی بغل دستی تان را از خواب بیدار کنید.

منبع: lonelyplanet.com

منبع: الی گشت
انتشار: 24 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2082

به "منوی تازه هواپیمایی لوفت هانزا در پروازهای اکونومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منوی تازه هواپیمایی لوفت هانزا در پروازهای اکونومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید