مهلت زمانی جذب پژوهشگر پسادکتری دانشگاه رازی تمدید شد

به گزارش مجله جگوار، مدیر امور پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: این دانشگاه برای نیمسال دوم تحصیلی 1400-1399، پژوهشگر پسادکتری می پذیرد و مهلت ارسال مدارک متقاضیان برای شرکت در این دوره تا پنجم بهمن ماه تمدید شده است.

مهلت زمانی جذب پژوهشگر پسادکتری دانشگاه رازی تمدید شد

کیانوش چقامیرزا، مدیر امور پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: در این دانشگاه از بین دانش آموختگان مقطع دکتری داخل یا خارج از کشور که علاقه مند به گذراندن دوره های پسادکتری هستند، برای نیمسال دوم تحصیلی 1400-1399، پژوهشگر پسادکتری پذیرش می کنیم.

چقامیرزا اضافه نمود: علاقه مندان می توانند با مطالعه موضوعات بر روی سایت اینترنتی دانشگاه و همچنین سامانه جذب این دانشگاه نسبت به ارسال مدارک خواسته شده، اقدام نمایند. دوره پسادکتری از بهمن 99 تا انتها دی 1400 است که با تمدید مهلت ارسال مدارک برای شرکت در این دوره، متقاضیان می توانند تا پنجم بهمن ماه امسال، در سامانه جذب دانشگاه رازی اقدام به ثبت نام نمایند.

مدیر امور پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه اظهار کرد: زمان مجاز سپری شده از تاریخ دانش آموختگی دکتری حداکثر پنج سال است، اطلاعات بیشتر این موضوع، در سایت دانشگاه رازی به آدرس www.razi.ac.ir و سامانه جذب این دانشگاه به آدرس jazb-samaneh.razi.ac.ir قابل دسترس است.

وی ادامه داد: دوره تحقیقاتی پسادکتری یا پست دکتری به دوره ای از تحقیقات آکادمیک گفته می گردد که محققان بعد از به انتها رساندن تحصیلات و کسب مدرک دکتری یا اعلی درجه علمی (مدرک نهایی) سپری می نمایند. هدف از اجرای دوره های تحقیقاتی پسادکتری، بهره برداری مناسب از پژوهش ها، تکمیل تخصص های مورد احتیاج در عرصه های ملی و بین المللی، افزایش مهارت دانش آموختگان دوره دکتری در انجام پژوهش های مستقل در زمینه تخصصی مرتبط و گسترش روابط علمی- پژوهشی صنعت و دانشگاه است.

مدیر امور پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه ابراز کرد: دانشگاه رازی با توجه به توان و ظرفیت علمی اعضای هیأت علمی خود و با عنایت به امکانات و تجهیزات پژوهشی موجود در این مرکز آموزشی اقدام به پذیرش پژوهشگر پسادکتری نموده است. ارائه دوره های پسادکتری معمولاً به عنوان بخشی از وظایف یک موسسه دانشگاهی یا تحقیقاتی شمرده شده و توقع می رود که به فراوری و چاپ محتوای علمی منجر گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1480

به "مهلت زمانی جذب پژوهشگر پسادکتری دانشگاه رازی تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت زمانی جذب پژوهشگر پسادکتری دانشگاه رازی تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید