نخستین تیزر تبلیغاتی گلکسی Z Flip سامسونگ منتشر شد

به گزارش مجله جگوار، فردا در تاریخ 22 بهمن در کنار گوشی های گلکسی اس 20، قرار است از جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ به نام گلکسی Z Flip رونمایی گردد که تقریبا از تمام جزییات این گوشی اطلاع داریم. حالا سامسونگ پیش از معرفی رسمی این گوشی یک تیزر تبلیغاتی در بین مراسم اسکار 2020 منتشر نموده است.

نخستین تیزر تبلیغاتی گلکسی Z Flip سامسونگ منتشر شد

جهت دریافت مشاوره خدمات اصول طراحی کاتالوگ صنعتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

در این تبلیغ به نام گلکسی Z Flip اشاره ای نمی گردد ولی در هر صورت شاهد گوشی تاشو عمودی هستیم که در پایان تاریخ مراسم Unpacked که قرار است در آن این گوشی معرفی گردد، نشان داده می گردد. ضمناً باید به نوشته ای هم اشاره کنیم که در بخشی از این تیزر می توانیم ببینیم. در این نوشته آمده که چین خوردگی وسط نمایشگر طبیعی محسوب می گردد. در ادامه می توانید این تیزر کوتاه را تماشا کنید.

طبق این تیزر، نمایشگر کوچک 1 اینچی که در بخش بیرونی وجود دارد، می تواند نام تماس گیرنده را نمایش دهد و حتی به کاربران این امکان را می دهد که به وسیله همین نمایشگر کوچک به تماس پاسخ دهند یا آن را رد نمایند. در همین زمینه باید به اپلیکیشن Google Duo اشاره کنیم که بخش زیادی از این تیزر ویدیویی را به خود اختصاص داده است.

بر اساس گزارش های منتشر شده، گلکسی Z Flip سامسونگ قرار است با قیمت 1500 دلاری به دست کاربران برسد که بسیار ارزان تر از نسل قبلی به حساب می آید. باید ببینیم که آیا این گوشی تاشو می تواند نظر میلیون ها کاربر را جلب کند یا نه.

منبع: 9To5Google

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 760

به "نخستین تیزر تبلیغاتی گلکسی Z Flip سامسونگ منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین تیزر تبلیغاتی گلکسی Z Flip سامسونگ منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید