نذر خدمت جهادی 2 هزار و 560 آموزگار در مدارس ابتدایی استان کرمان

به گزارش مجله جگوار، خبرنگاران/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از نذر خدمت جهادی 2 هزار و 560 آموزگار بالای 20 سال در مدارس ابتدایی استان خبر داد.

نذر خدمت جهادی 2 هزار و 560 آموزگار در مدارس ابتدایی استان کرمان

رضا رضایی در گفت وگویی با اعلام این خبر گفت: طرح نذر خدمت جهادی در حاشیه بازدید وزیر آموزش و پرورش از مدرسه پسرانه دوره اول ابتدایی معلم کرمان در استان و کشور کلید خورد.

وی گفت: بر اساس قانون خدمات کشوری معلمان با سابقه بالای 20 سال کار باید فقط 20 ساعت خدمت کنند اما دو هزار و 560 نفر از مجموع حدود 4 هزار نفر از آموزگاران مدارس ابتدایی استان که مشمول تقلیل ساعت کاری بوده اند، با توجه به کمبود نیروی انسانی در راستای جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان به صورت تمام وقت و خیر خواهانه در کلاس های درس خود حضور یافتند.

رضایی با بیان اینکه صرفه جویی در نیروی انسانی مهمترین صرفه جویی در آموزش و پرورش است، بیان نمود: با اقدام خیرخواهانه این آموزگاران ماهیانه 40 هزار و 960 ساعت اضافه تدریس معادل خدمت ماهیانه 427 نفر آموزگار در استان صرفه جویی شده است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از اقدام خیرخواهانه این همکاران فرهنگی گفت: این آموزگاران خیر، زمینه صرفه جویی ماهیانه بیش از 850 میلیون تومان را در آموزش و پرورش استان فراهم کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: با توجه به تاکید وزیر آموزش و پرورش طرح نذر خدمت جهادی از استان کرمان در سراسر کشور کلید خورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 خرداد 1401 بروزرسانی: 20 خرداد 1401 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2101

به "نذر خدمت جهادی 2 هزار و 560 آموزگار در مدارس ابتدایی استان کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نذر خدمت جهادی 2 هزار و 560 آموزگار در مدارس ابتدایی استان کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید