نصب و راه اندازی و ارتقا چهار سایت تلفن همراه در کردستان

به گزارش مجله جگوار، خبرنگاران/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان از نصب و راه اندازی سه سایت جدید و ارتقا یک سایت تلفن همراه در سطح استان اطلاع داد.

نصب و راه اندازی و ارتقا چهار سایت تلفن همراه در کردستان

آزاد حکمت به اعتبار صرف شده برای احداث و ارتقا سایت های فوق اشاره و اظهار کرد: مبلغ 70 میلیارد ریال برای راه اندازی و ارتقا تجهیزات لازم سرمایه گذاری شده است.

وی با بیان اینکه در روستای چناره از توابع شهرستان مریوان یک سایت با تمام تکنولوژی ها ودر روستای جانوره شهرستان مریوان و قره پالچوق شهرستان بیجار سایت تلفن همراه با تکنولوژی 2G نصب و راه اندازی شده است اضافه نمود: مشتریان شبکه ارتباطات سیار مخابرات در این نقاط می توانند از سرویس های این شبکه با شرایط پایداری ارتباط و بهره مندی از مزایای اینترنت همراه استفاده کنند.

حکمت یادآور شد: سایت تلفن همراه در روستای دره وران از تکنولوژی 2G به 3G ارتقا یافته است که شرایط ارسال پیغام به وسیله صدا و تصویر برای مشتریان فراهم شده است.

حکمت ضمن تشریح عملیات احداث و ارتقا سایت های تلفن همراه با هدف ارایه خدمات مطلوب و دسترسی مشتریان با سرعت بالاتر به فضای مجازی گفت: تمام کوشش مجموعه مخابرات منطقه در سال 99 ارائه محصولات و سرویس های با کیفیت مخابراتی از جمله بخش خدمات شبکه ارتباطات سیار است. که در این راستا با همت همکاران عزم بر این بود که راه اندازی این چهار سایت حتما قبل از شروع سال جدید انجام گردد تا مردم عزیز این نقاط در این ایام امکان استفاده از این خدمات را داشته باشند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اعلام نمود :درحال حاضر دو میلیون و 229 هزارو 739 مشترک همراه اول با ضریب نفوذ 134 درصد در سطح استان از خدمات این شبکه بهره مند هستند.

وی خاطر نشان ساخت : تا به امروز با کوشش و همراهی کارکنان منطقه، تکنولوژیهای بیش از 280 سایت تلفن همراه در سال 99 ارتقا یافته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1576

به "نصب و راه اندازی و ارتقا چهار سایت تلفن همراه در کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصب و راه اندازی و ارتقا چهار سایت تلفن همراه در کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید