هیچ آلودگی در شیرخام تولیدی نطنز وجود ندارد

به گزارش مجله جگوار، خبرنگاران/اصفهان سرپرست شبکه دامپزشکی نطنز گفت: هیچ مورد از آلودگی شامل افلاتوکسین و یا هر آلودگی دیگری در شیر خام فراوری شده در نطنز وجود ندارد.

هیچ آلودگی در شیرخام تولیدی نطنز وجود ندارد

سیامک رضوان در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: هیچ گونه آلودگی در شیر خام فراوری شده در نطنز از جمله افلاتوکسین وجود ندارد و خیال شهروندان از این موضوع راحت باشد.

وی اضافه کرد: یکی از بزرگ ترین گاوداری های استان با ظرفیت فراوری شیر بالا در این شهرستان در حال فعالیت است که شیر فراوریی آن با نظارت و انجام اقدامات پیشگیرانه از بیماری های مشترک بین انسان و دام و آزمایش های کنترل کیفی توسط شبکه دامپزشکی از هر لحاظ دارای کیفیت مناسبی است.

سرپرست شبکه دامپزشکی نطنز گفت: بیش از 10 هزار رأس دام سنگین در شهرستان نطنز وجود دارد که روزانه به طور میانگین 110 تن شیر خام فراوری می گردد.

وی توضیح داد: این میزان شیر فراوری شده به خارج استان و به کارخانه های فرآوری شیر صادر می گردد که دارای کیفیت مطلوبی بوده و تا کنون نیز مسئله ای از نظر بهداشتی نداشته ایم.

رضوان گفت: شیر فراوریی در بخش امامزاده نیز توسط مرکز جمع آوری شیر به شهرستان هم جوار جهت انجام تست های کنترل کیفی و مصرف در کارخانه های لبنیات ارسال می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 777

به "هیچ آلودگی در شیرخام تولیدی نطنز وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ آلودگی در شیرخام تولیدی نطنز وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید