پیوس: کسانی که دنبال فوتبال ناپاک هستند به چوکا اتهام می زنند، ویلموتس کاری نکرده که این همه پول بگیرد

به گزارش مجله جگوار، سرمربی تیم فوتبال چوکای تالش با انتقاد از فضای به وجود آمده در خصوص چوکا گفت که یکسری ها دنبال فوتبال ناپاک هستند و به ما اتهام می زنند.

پیوس: کسانی که دنبال فوتبال ناپاک هستند به چوکا اتهام می زنند، ویلموتس کاری نکرده که این همه پول بگیرد

فرشاد پیوس در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره صعود چوکای تالش به لیگ دسته اول فوتبال، گفت: لیگ دسته دوم با لیگ های فرق می کند. فدراسیون فوتبال اواخر بازی ها را به خوبی رصد کرد و حمایت های خوبی نیز از چوکا صورت گرفت تا این تیم به لیگ دسته اول صعود کند. اوایل کار چیزی معلوم نبود و مشکلاتی داشتیم. بیست وپنج هفته در صدر جدول بودن کار سختی بود و خیلی ها دوست نداشتند تیم ما نتیجه بگیرد. تنش هایی بوجود آوردند که با آنها مبارزه کردم.

وی افزود: اگر چوکا به لیگ یک صعود کرده است، کار یک نفر نبوده و همه زحمت کشیدند. همدلی کادر فنی، سرپرستی باشگاه و مدیران قبلی و جدید که جا دارد از آنها تشکر کنم، عوامل موفقیت ما بودند. ما جایی کار کردیم که همه توقع داشتند تیم پس از 20 سال به سطح بالاتر برود. واقعا سختی کشیدیم. یک سال در تالش بودم و با بازیکنان بومی و غیربومی و با کمترین هزینه توانستیم تیم را بالا بیاوریم اما باید یک نکته را بگویم، حق تالش بیشتر از اینها است.

سرمربی تیم فوتبال چوکای تالش با بیان اینکه نباید چوکا را به حال خود رها کرد، گفت: امروز که تیم چوکا بالا آمده است، باید با برنامه دو، سه ساله این تیم را حفظ کرد تا به لیگ برتر صعود کند. ورزشگاه پوریای ولی تالش استاندارد نیست و VIP ندارد. جایگاهی برای خبرنگاران تدارک دیده نشده است. زمین ورزشگاه 92 متر است و استاندارد نیست. اگر بخواهند زمین را بزرگ کنند به خانه های مردم کشیده می شود. با این شرایط باید سال آینده 34 هفته میهمان باشیم. اگر می خواهند کاری برای چوکا انجام دهند، از لحاظ سخت افزاری باید رسیدگی کنند.

پیوس گفت: اگر قرار باشد 34 هفته میهمان باشیم، هواداران تالشی چطور می توانند به تیم شان یاری کنند؟ چوکا در نبود هوادارانش ضرر می کند. هواداران چوکا یک تیم هستند و اگر نباشند، کار سخت می شود. نباید کاری کنیم شادی ها موقتی و زودگذر باشند. باید این تیم را با توجه به پتانسیلی که دارد، به لیگ برتر بیاوریم. اینکه فقط وعده بدهند و بروند، کاری نمی توان انجام داد. باید از کننده قبلی تالش یعنی آقای شکری تشکر کنم که قبل از عید به تیم یاری کرد. در حال حاضر آقای یاری کننده تالش است که به تیم یاری می کند. از اسپانسر تیم یعنی تقوی فر نیز باید تشکر کنم که خیلی یاری کرد. در حال حاضر هم ریاضی مند کنار تیم است که کاربلد است و می خواهد کار کند.

وی در واکنش به حرف و حدیث های ایجاد شده از سوی برخی ها در مورد گل دوم چوکا به شهرداری بندرعباس گفت: اینها افرادی هستند که می خواهند فشار بیاورند تا چوکا را زیر سؤال ببرند. این حرف ها دیگر چیست؟ دنبال کار فنی خودتان باشید. شهرداری بندرعباس با جان و دل مقابل ما بازی کرد و حتی گل زد. خودشان پاک نیستند و به دیگران اتهام می زنند. از بازی نکردن تیم های مقابل 9 امتیاز گرفتند. تیم گچساران مقابل ما ایستاد و بازی را برد، چرا آن موقع چیزی نگفتند؟ ما دنبال این کارها نیستیم و اتفاقا شما دنبال فوتبال ناپاک هستید. چوکا جوانمردانه در همه بازی ها به میدان رفت.

سرمربی تیم فوتبال چوکای تالش در مورد اینکه رکوردار بالا آوردن تیم های مختلف به لیگ دسته اول است، گفت: تیم شهید قندی یزد، خونه به خونه بابل، سپیدرود و امروز چوکا تیم هایی بودند که بالا آوردیم. دوست دارم جایی باشم که تماشاگر باشد. وقتی تماشاگر باشد، نیروی ما دو برابر می شود. از زندگی در تالش عشق کردم و به نوعی قلبم را برای آنها دادم. برخی ها گفتند پیوس زمستان تالش را نمی بیند و می رود، اما نه تنها زمستان، بلکه بهار و تابستان را هم دیدم.

پیوس در ادامه گفت وگوی خود با خبرنگاران درباره شکایت 6 میلیون یورویی ویلموتس، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال شرح داد: جمع کردن این موضوع سخت است اما باید با او توافق کنند تا رقم درخواستی اش را پایین بیاورد. او کاری نکرده و حالا پول بچه های این مملکت باید به جیب او برود. یک اشتباهی اجرا شده و بهتر است نبی (دبیرکل فدراسیون فوتبال) وسط بیاید و محبت آمیز با او صحبت کنند.

وی در مورد نتیجه دربی نیمه نهایی جام حذفی فوتبال گفت: شرایط جام حذفی با لیگ فرق می کند و هر تیمی از موقعیت هایش استفاده کند، برنده می شود. بازیکنان باتجربه درد این بازی می خورند، بازیکنانی که مرد روزهای سخت باشند. یحیی گل محمدی تیمش را در هفته پایانی لیگ آماده تر کرد و استقلال هم نتایج خوبی گرفت و دومی خودش را تثبیت کرد. بازی خوبی را پیش بینی می کنم و نظرم این است که پرسپولیس می تواند برنده دربی باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1217

به "پیوس: کسانی که دنبال فوتبال ناپاک هستند به چوکا اتهام می زنند، ویلموتس کاری نکرده که این همه پول بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیوس: کسانی که دنبال فوتبال ناپاک هستند به چوکا اتهام می زنند، ویلموتس کاری نکرده که این همه پول بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید