کتاب لی لی کجایی؟ چاپ شد، عروسک سازی که عروسکش را گم کرد

به گزارش مجله جگوار، کتاب لی لی کجایی؟ نوشته طراوت جلالی فراهانی توسط انتشارات فاطمی برای بچه ها منتشر و راهی بازار نشر شد.

کتاب لی لی کجایی؟ چاپ شد، عروسک سازی که عروسکش را گم کرد

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، کتاب داستان لی لی کجایی؟ به قلم و تصویرگری طراوت جلالی فراهانی به تازگی توسط انتشارات فاطمی منتشر و راهی بازار نشر شده است. این کتاب یکی از عناوین مجموعه کتاب های طوطی است که این ناشر برای بچه ها و نوجوانان منتشر می نماید.

این کتاب داستان پیرمرد عروسک سازی به نام پاپا را روایت می نماید که در کارگاه خود مشغول عروسک سازی برای بچه هاست. او تا حالا هزار و 15 عروسک ساخته، اما به تازگی عروسکی ساخته که با همه قبلی ها فرق دارد. این عروسک، برای خودِ خودش است. او اسم این عروسک را که لباسش را از لباس همسر خودش دوخته، لی لی می گذارد.

در ادامه داستان، پاپا که خیلی لی لی را دوست دارد و همواره مراقب اوست، متوجه می شود عروسکش گم شده است. به همین خاطر به کوچه و محله می رود و دنبال لی لی می شود...

در قسمتی از این کتاب می خوانیم:

پاپا عصر ها لی لی را می نشاند روی شانه اش و دوتایی می رفتند پیاده روی. پایا حواسش بود که لی لی روی بلندی جا نماند، کسی لگدش نکند و موقع نوشیدن چای، چیزی روی پیراهنش نریزد.

یک روز که پاپا به خانه برگشت، لی لی روی شانه اش نبود! توی جیبش هم نبود! انگار آب شده بود و رفته بود توی زمین...

این کتاب با 32 صفحه مصور رنگی، شمارگان هزار نسخه و قیمت 32 هزار تومان منتشر شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1186

به "کتاب لی لی کجایی؟ چاپ شد، عروسک سازی که عروسکش را گم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب لی لی کجایی؟ چاپ شد، عروسک سازی که عروسکش را گم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید